Avatar billede joha5613 Nybegynder
10. april 2012 - 13:45 Der er 3 kommentarer

Projektopgave

Hej jeg er i denne uge igang med at lave projektopgave, men jeg mangler et produkt, tænkte om der var nogen af jer der havde en ide?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. april 2012 - 14:09 #1
Hvad område skal det være inden for???

Hvad interesserer du dig for, inden for det område. ville det ik være en oplagt mulighed.

Vi kan jo også bare komme med ide'er.

- Lav en Ubuntu server som hoster websites.
- Lav et CLoud miljø med Ubuntu
- Kode et website som dba.dk
- Sæt en IPTelefon server op.
- Find selv på flere :D
Avatar billede pstidsen Novice
10. april 2012 - 14:59 #2
Få lige lukket den her og følg med her: http://www.eksperten.dk/spm/960967
Avatar billede joha5613 Nybegynder
11. april 2012 - 11:00 #3
undskuld, glemte at skrive at jeg skriver om global opvarmning