Avatar billede Xsellize Nybegynder
06. april 2012 - 23:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gamer Computer

Hej Nørder! :-)

Jeg skal bruge en gamer computer (stationær) den skal kunne spille mw3, bf3, og css i high settings uden lagg.  Jeg kan godt selv samle, hvis jeg kan spare på drt. Men vil helst købe færdig samlet. Mit max beløb er 6000.- men det går nok, hvis det bliver nogle få hundrede mere.

- Xsellize
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
07. april 2012 - 00:09 #1
Prøv ved mm-vision eller topdata

måske denne:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

eller denne:
http://topdata.dk/product.asp?product=8069

ellers har de også mange andre spille computere! jeg ved ikke om de opfylder dine specifikke krav men her mener jeg du får mest for pengene!
Avatar billede Xsellize Nybegynder
07. april 2012 - 09:53 #2
Har kigget på den fra topdata, synes den ser god ud. Men smid bare nogle flere muligheder.
Avatar billede Xsellize Nybegynder
16. maj 2012 - 07:26 #3
Jeg er sej.