Avatar billede Helbo-DK Juniormester
01. april 2012 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Menu-links passer ikke med a:hover

Hej Eksperter

Sidder og er ved at lave en testside: http://www.applikationen.helbomedia.dk, men har et problem med menuen i den storte bjælke.

Problemet ligger i, at når musen køres hen over disse links, kommer der en submenu frem. Dog kan jeg ikke få denne submenu frem, med mindre at courseren er under tekstlinket.

Jeg ville meget gerne have, at submenuen kom frem, når courseren holdes hen over selve teksten.

Nogen der kan hitte ud af dette?
Avatar billede majbom Novice
16. april 2012 - 11:24 #1
ser ud til at virker fint i firefox?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
10. juni 2012 - 16:35 #2
Ingen desideret løsning på spm. Lukker.
Avatar billede majbom Novice
10. juni 2012 - 16:46 #3
du vendte jo ikke tilbage?