Avatar billede PiaHolm Nybegynder
31. marts 2012 - 12:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til formatering af harddisk.

Jeg har en Fujitsu Siemens PC med XP Media Center Edition 2005. Den er begyndt at fungere dårligt. Sommetider genstarter den af sig selv når jeg er midt i noget, eller den starter ikke op i første forsøg, men først 4-5 forsøg, andre gange meddeler den, at den har udført systemgendannelse pga en alvorlig fejl.

Så nu er det vist på tide at få harddisken formateret. Det er ikke noget jeg har prøvet før, så jeg har brug for lidt vejledning. Jeg har taget backup af alle filer og ting, som ikke bare kan geninstalleres, så den skal bare renses for alt hvad jeg har gemt og installeret i tidens løb, men kunne starte op som da den var ny!

Jeg har en Recovery CD, som fulgte med samt en Driver & Utilities CD. Men er det nok til at få PC'en op at køre igen?

Kan nogen give mig en letforståelig vejledning, da det som sagt er helt nyt for mig?

På forhånd tak!

Mvh
PiaHolm
Avatar billede fromsej Praktikant
31. marts 2012 - 13:23 #1
Avatar billede PiaHolm Nybegynder
31. marts 2012 - 14:20 #2
Tak skal du have, det prøver jeg :-)
Avatar billede PiaHolm Nybegynder
15. april 2012 - 11:57 #3
Jeg har desværre fået løst mit problem, da det åbenbart er mere kompliceret end først antaget, min PC er videregivet til min bror, som arbejder på sagen.
Avatar billede PiaHolm Nybegynder
15. april 2012 - 12:01 #4
Har desværre IKKE fået løstmit problem - skulle der have stået ;-)
Avatar billede PiaHolm Nybegynder
15. april 2012 - 12:10 #5
Da min PC ikke er her mere, vil jeg lukke tråden.