Avatar billede Florentz Nybegynder
25. marts 2012 - 21:42 Der er 2 kommentarer

2 administratorer kan ikke slette den ene

Hej jeg har ved et uheld oprettet en ny bruger som åbenbart er administrator ved cmd (kommandprompt) og jeg kan ikke slette den.

når jeg går ind i kontrol panel, brugerkonti og klikker på den anden bruger kan jeg skifte dens navn og ikke andet.

Hvor i mod hvis jeg går ind på den anden bruger og klikker på den jeg hele tiden er på kan jeg slette den og skifte den til standard bruger.

Det er som om at den har flere rettigheder end min nuværende bruger, hvordan kan jeg slette den har prøvet alting.

Har prøvet at slette den i cmd ved hjælp af net user Lort/del
Har også prøvet i brugerkonti
Har prøvet Safe Mode men kunne ikke finde noget slet bruger

Jeg bruger windows 7
Avatar billede pstidsen Novice
25. marts 2012 - 22:10 #1
Du er kommet til at oprette to ens spørgsmål. Luk den her. Du lukker ved at lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2012 - 22:37 #2
Kategorien er også en fejl - i begge tilfælde.
Man får sådan et fint lille hint når man vælger kategori, og i denne står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.