Avatar billede w13 Novice
23. marts 2012 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

At bruge kunde-referencer / cases

Hej Eksperter

Hvis jeg har lavet en webløsning for en kunde og gerne vil vise den frem på min hjemmeside, er der så bestemte regler, som skal omgås, før jeg kan lægge et screenshot op som reference og have kundens logo ved siden af?

Skal man have kundens samtykke, før man må vise opgaven frem, eller før man må publicere deres logo?

Eller er der helt andre regler, som man bør kende til? :)

Jeg har forsøgt at Google mig frem til noget læsestof på området, men har ikke umiddelbart kunne finde noget.

Ser frem til at høre jeres bud. :)

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2012 - 14:39 #1
Umiddelbart er det vel god skik at spørge kunden. Men jeg havde nok gjort som sådan, at når jeg skrev kontrakt med kunden, så stod der i kontrakten at man havde lov til at bruge kunden som reference.
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2012 - 10:57 #2
Hej Michael

Tak for dit bud - læg et svar, så vanker der point. :)

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. maj 2012 - 12:53 #3
Samler ikke, ellers tak ;o)
Avatar billede w13 Novice
02. maj 2012 - 12:58 #4
Bare i orden! :)