Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
22. marts 2012 - 18:53 Der er 8 kommentarer

Kode 43 Usb mikrofon

Heeej, ville sætte stor pris på hvis nogen kunne hjælpe mig.
jeg har lige købt en mikrofon idag så jeg kan indspille sange, og det er USB udgang og hver gang jeg sætter den i computeren, siger den USB-enhed blev ikke genkendt har prøvet at opdatere, fjerne den i enhedshåndteringer, jeg har prøvet i 5 timer nu ville sætte stor pris på at nogen hjalp mig

Tak på forhånd
Avatar billede jokkejensen Novice
22. marts 2012 - 19:01 #1
I med nogle drivers, både til mic, og usb hubben :)

Sidder du på med en bærbar i hånden, så prøv at fjerne batteriet og smid det i igen.

/J
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2012 - 19:02 #2
Hej og velkommen.
Hvilket styreeytem kører du?
Hvad hedder din mikrofon?
Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
22. marts 2012 - 19:40 #3
windows 7
VRM-2200 pro USB
Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
22. marts 2012 - 19:41 #4
har prøvet med batteriet det hjælper ikke :/
Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
23. marts 2012 - 07:58 #5
producenten siger at der ikke er brug for nogle drivere, den burde installere af sig selv når man sætter den til. Kan den Evt. være død?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2012 - 13:24 #6
Det er svært at vide, men du har ikke mulighed for at tjekke den i anden pc?
Avatar billede danny-mikrofon Nybegynder
24. marts 2012 - 12:16 #7
Har tjekket den i 7 forskellige computere og alle siger det samme
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2012 - 18:17 #8
Det skulle være mærkeligt at 7 pc'er skulle fejle på dette punkt.
Jeg tror den må være defekt.