Avatar billede dr3 Nybegynder
22. marts 2012 - 15:31 Der er 1 løsning

2 dynamisk oprettede knapper med samme Click event. Event kaldes kun for den knap jeg trykker på først

Jeg er ikke sikker på jeg kan forklare min problemstilling så det giver mening, men hermed et forsøg...

Jeg har en ASP.NET 4.0 Web applikation, hvor jeg har en masterpage og nogle content pages.

På en af mine contentpages i et updatepanel, opretter jeg en tabel i aspx filen og i den opretter jeg nogle rows dynamisk (Code behind), sammen med 2 knapper som indsættes dynamisk i dynamiske oprettede celler/rækker og til sidst i tabellen.

Oprettelse af de dynamiske controls sker i Page_Load og igen ved postback (Updatepanel). Inden de oprettes, slettes de for at sikre der ikke opstår dubletter.

knapperne kalder det samme Click event. Click eventet gemmer en streng værdi i ViewState og når de dynamiske controls skabes tjekker jeg for om ViewState eksistere og anvender den til at sortere rækkefølgen på rækkerne i tabellen.

Knapperne vises fint på siden og den knap jeg vælger at trykke først på, kalder fint click eventet, men hvis jeg efterfølgende trykker på den anden knap, sker der intet... Click eventet bliver ikke kaldt. - Det er altså op til hvilken af knapperne, jeg trykker først på, at afgøre hvilken der efterfølgende kan kalde Click eventet.

Hvis jeg genindlæser siden, kan jeg igen vælge hvilken knap jeg vil trykke først på, og den anden bliver derved "ukampdygtig"...

Nogen ide..? - nogen der forstår hvad jeg mener?
Avatar billede dr3 Nybegynder
23. marts 2012 - 14:15 #1
Problemet løste sig ved at genstarte... ahhh sorry