Avatar billede chrha22 Nybegynder
22. marts 2012 - 11:21 Der er 1 løsning

Index Service Advanced Query returnerer ikke resultater

Hej,

Jeg har opsat et Index Service Catalog under Windows Server 2003.

En mappe med ca. 2000 dokumenter indekseres.

Heriblandt har jeg placeret en fil (test.txt), med følgende tekst "UfR 2012.290 HD".

Når jeg søger på søgestrengen "UfR 2012.290 HD" (inklusive gåseøjne) med en advanced query, får jeg ingen resultater.

Søger jeg derimod ved hjælp af "Standard Query (free text)", får jeg adskillige resultater (herunder test.txt).

Problemet er at næsten alle dokumenter indeholder både teksten "Ufr" og "HD", hvorfor næsten alle dokumenter returneres.

Er der nogen der kan hjælpe med at få Advanced Query til kun, at returnere det pågældende dokument, hvori søgestrengen i sin helhed indgår ?
Avatar billede chrha22 Nybegynder
20. august 2012 - 11:30 #1
Lukker