Avatar billede mosen87 Nybegynder
16. marts 2012 - 15:54 Der er 9 kommentarer

Hjælp til ps3 media server

Har problemer med at få min ps3 media server til at virke.
Problemet er at når jeg kobler min ps3 på det trådløse netværkt virker det fint, men når jeg sætter kabel til virker den ikke. Har fundet ud af, at når den er på det trådløse netværkt får den en lokal ip adresse fra routeren, men med kabel for den en helt anden, tror det er en offentlig. Forstår bare ikke hvorfor den trækker den ip adresse? Kører med et kabel fra min router hen til mit tv hvor jeg har koblet mit tv,tvboks, avreciever og ps3 på en switch.
Nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2012 - 22:51 #1
Avatar billede mosen87 Nybegynder
18. marts 2012 - 11:57 #2
Ved ikke lige hvordan det virker, hvilken server?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2012 - 20:43 #3
ps3 media server
Avatar billede mosen87 Nybegynder
19. marts 2012 - 22:15 #4
nej kan jeg ikke, men synes bare det er mærkeligt den får en helt anden ip adresse, aner seriøst ikke hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 17:54 #5
kan du ikke Rediger den ?
Avatar billede mosen87 Nybegynder
20. marts 2012 - 22:45 #6
Jo, men det du har linket til er noget mythTV, aner jeg ikke hvad er.
Avatar billede mosen87 Nybegynder
22. marts 2012 - 15:09 #7
Har efter en del søgen fundet en person der kunne hjælpe mig, han sagde det handlede om noget med NAT indstillingerne på min router, da tvboksen trak en offentlig ip adresse og derved gav de andre enheder samme slag ip da de var under samme switch, løsningen var at trække et ekstra kabel fra routeren hen til mine enheder, så tvboksen fik sin egen port på routeren...

Hvordan lukker man denne tråd? :)
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2012 - 00:19 #8
unde Skriv et indlæg

en som hedder Kommentar (til forslag

og så er der en som hedder Svar (til løsninger og pointgivning)
hvem jeg ha point?
Avatar billede mosen87 Nybegynder
24. marts 2012 - 19:54 #9
Ja det ved jeg da ikke, der var da ingen der kunne hjælpe herinde, men du er den eneste der har svaret så dem får du da bare :) aner ikke hvordan jeg giver dig dem dog.