Avatar billede lulleglad Nybegynder
16. marts 2012 - 15:37 Der er 4 kommentarer

Notefikation på Facebook, når der er nye indlæg på et forum?

På et møde efterlyste brugerne af et fælles internt forum, om man kunne gøre sådan, at der kom en notifikation på Facebook, når der var nye indlæg på forum.
Jeg tænker:
- Skrevet indlæg
- Forbindelse til en lukked Facebook-gruppe
- Medlemmer af den lukkede Facebook-gruppe, får en notifikation

Nogen der ved om det er muligt med nogen form for forum.
Køre pt. BB forum, men har ikke noget mod at skifte, hvis en sådan funktion findes.

Håber i forstår mit spørgsmål ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
16. marts 2012 - 15:40 #1
Altså et forum på en helt anden side? Det tvivler jeg godt nok meget stærkt på er muligt.
Avatar billede lulleglad Nybegynder
17. marts 2012 - 18:25 #2
ja, forum ligger på en alm. hjemmeside.
Avatar billede pstidsen Novice
17. marts 2012 - 18:53 #3
Kan man ikke.
Avatar billede w13 Novice
23. marts 2012 - 14:36 #4
Man vil være nødt til at sørge for, at der kommer en status-opdatering (m/ et link) i gruppen, hver gang der postes i forummet. (Det kunne evt. kodes vha. Facebooks API.)

Om brugeren så får en notifikation afhænger helt af, om han har slået notifikationer til for gruppen.