Avatar billede MorDuC Nybegynder
12. marts 2012 - 20:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ajax response

jeg har det her ajax call

$.ajax({
    type: "POST",
    url: "handlers/get2ColumnTable.php",
    data: dataStr,
    success: function (){

        }
});
hvordan skal success funktionen og handleren arbejde sammen for at jeg kan gemme en string som handleren laver.

Med venlig hilsen morten
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2012 - 21:56 #1
<ole>

Hvad mener du med at 'gemme' den?

/mvh
</bole>
Avatar billede MorDuC Nybegynder
13. marts 2012 - 20:14 #2
Siden som Ajax funktionen sender til henter nogle oplysninger i databasen og sætter dem i en string var.den string kunne jeg godt tænke mig at bruge. Hvordan sender jeg den string tilbage til den kaldende side,og gemmer den i en var.
Avatar billede olebole Juniormester
13. marts 2012 - 20:28 #3
Det står i dokumentationen
Avatar billede MorDuC Nybegynder
15. marts 2012 - 18:03 #4
fandt ud af det. viste sig at jeg faktisk havde klaret det, men andre faktore fik det åbenbart til at se forkert ud