Avatar billede LOUISEKR Nybegynder
10. marts 2012 - 11:18 Der er 1 kommentar

HP Pavilion dv6 vil ikke starte!

Hej, jeg har et okay stort problem med min bærbar
jeg tror den er omkring halvandet år nu, til at starte med virkede den fint, men efter noget tid begyndte den at fryse eller gå ud af sig selv, jeg kunne stadig starte den med skærmen var sort, jeg satte en anden skærm til og brugte min bærbar sådan ( ikke særlig praktisk) men nu, kan jeg slet ikke få gang i den, når jeg trykker på startknappen går blæseren i gang, og panelet lyser, og så går den ud igen.
jeg har været inde og læse om andre der har lignende problemer men der har ingen hjælp været. så håber jeg kan få noget hjælp her.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2012 - 11:38 #1
Du har desværre oprettet flere spørgsmål med samme indhold. Læg dit næste indlæg som svar og accepter svaret. Herved lukkes tråden igen.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1