Avatar billede imma Forsker
06. marts 2012 - 23:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

plakat A3 - bordtennis turnering

hejsa, vil en sød og venlig grafiker måske komme med et forsalg til en plakat som skal bruges til en bordtennis turnering på min arbejdsplads...

det er en SFo hvor børn - drenge/piger i alderen 0.3 klasse skal dyste.

datoerne er d. 8.3 2012 og 9.3.2012

det skal bruges til at hænge på to døre, håber meget på hjælp
Avatar billede imma Forsker
06. marts 2012 - 23:36 #1
denne her er ikke monster pæn med noget i den stil http://www.irishtabletennis.com/content/tt_poster.jpg
Avatar billede jernrosen3 Forsker
07. marts 2012 - 08:46 #2
Avatar billede imma Forsker
07. marts 2012 - 11:54 #3
det er jo genialt... monster mange gange tak.....

skriver du det som et svar, skal det bare printes ud fra den hjemmeside ???
Avatar billede jernrosen3 Forsker
07. marts 2012 - 12:18 #4
Svar - ping

Øh ja - det tror jeg da nok  - jeg er ikke vant til at printe fra nettet - afhænger lidt af din printer og din pc. Men ellers højreklik på billede og vælg "gem som..." - derefter burde du kunne printe det i den størrelse du ønsker. Og øhhh - ellers må du spørge en af dine kolleger - der plejer altid at være en nørd i en personaleflok *S*
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. marts 2012 - 12:20 #5
Det vil nok være en fordel for ham, hvis du kan gemme den som PDF, så er den lidt nemmere at håndtere.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
07. marts 2012 - 12:34 #6
Avatar billede imma Forsker
18. november 2012 - 16:02 #7
der skulle vel ikke være mulighed for at du kan lave samme plakat med en ny dato ??