Avatar billede imma Forsker
05. marts 2012 - 20:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billedbehandling

Hejsa, ved det er meget at spørge om men jeg skal afholde en bordtennis turnering på mit arbejde et fritidshjem, planen er at jeg skal tage et billede af de omkring 50 børn, derefter skal de lige en tur i photoshop, så billederne bliver samme størrelse, kan huske i tidernes morgen da jeg rodede med såan noget at man kunne lave en knap der kunne generere sådan en action...

Jeg kan dog intet huske, og ville høre om der var nogen herinde der kunne hjælpe en SFO og få en bunke børn til at blive glade....
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 20:38 #1
Prøv JPEG Resizer 2.1. Det er nemt og virker rigtig fint.
http://freewarelist.net/node/648
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. marts 2012 - 21:12 #2
Der findes en resizer i Paintshop Pro jeg har aldrig mødt den i Adobe Photoshop
05. marts 2012 - 21:28 #3
http://picasa.google.com/intl/da/

Collage funktioner - ganske smart og let ...
07. marts 2012 - 20:13 #4
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede imma Forsker
07. marts 2012 - 20:19 #5
tak for hjælpen skriv det gerne som et svar.. picasa var lækkert...
07. marts 2012 - 20:28 #6
Ping...

(Dett er så et [svar]...)