Avatar billede polle15 Nybegynder
05. marts 2012 - 18:32 Der er 14 kommentarer

aktivering af windows ?

Hej folkens. har et lille problem! problet er at mine forældres bærbar siger at windows pludselig skal aktiveres. problemet er at den produktnøgle jeg kan finde inde i system, er der nogle bogstaver og tal den ikke vil acceptere når jeg skal skrive koden ind . den siger bare. "et tegn kan ikke accepteres." hvis jeg skriver 0 eller o .. ???? hjæææælppppp.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 19:12 #1
Så er den nok ikke livlig den kopi!

Ellers har de vel cdén hvortil der er en produktnøgle.

Ellers er der et klistermærke i bunden af pc hvis det er en bærbar. Eller på siden/ bag på kabinet hvis det er en stationær.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 19:12 #2
livlig=lovlig!
Avatar billede polle15 Nybegynder
05. marts 2012 - 20:17 #3
det er noget der fulgte med da vi købte pc,en ved expert ribe. så jov den burde være lovlig når den har virket fra for 2 år siden og indtil nu.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 20:24 #4
ja derfor har de så også aktiverings nøglen på et mærke som jeg skrev i #1

Men lyder nu sjovt det sker nu da sådan noget plejer at ske efter 30 dage. Altså med den vil aktiveres.

Hvis i ikke har aktiverings nøglen kan du nok ikke gøre andet end ringe til microsoft. Og så må de hjælpe dig videre.
Avatar billede polle15 Nybegynder
05. marts 2012 - 20:45 #5
har en hvis jeg går ind i start og  kontrolpanel og derinde trykker jeg på system og nede i bunden er der en kode men den vil ikke accepter at jeg skriver. 0 og o og e . den siger at. et tegn kan ikke accepteres hvis jeg prøver at skrive 0 eller nogle af de andre jeg har nævnt.

har tænkt på at ringe til microsoft men kan ikke findet et nummer til dem.
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 21:02 #6
Har du tjekket omkring det mærkat på side/ bund/ bag?

Microsoft kontakt:
http://www.microsoft.com/danmark/om/kontaktos.aspx
Avatar billede polle15 Nybegynder
05. marts 2012 - 21:42 #7
ja det har jeg. kan ikke finde noget der matcher den lange kode der står som eksempel med x
Avatar billede rebecca Novice
05. marts 2012 - 21:43 #8
Er du sikker på det er windows der vil aktiveres.?
Du skriver du går i kontrolpanel, system og vil taste koden men hvis windows ikke er akiveret er der bare en knap du skal klikke på for at aktiverenår denr aktiveret er der en anden knap hvor der står at du kan skifte produktkoden.

Går ud fra det er windows 7

Ps...Hvis du nu skal skrive koden skal det være uden mellemrum/-
Avatar billede rebecca Novice
05. marts 2012 - 21:49 #9
Ps...Det lange nummer er prouktId og ikke produktnøglen, deter poduktnøglen du skal brugé, som kimthema skriver bør du have en windows dvd ellers skal der sidder et mærke på pc'en hvor produktnøglen er på
Avatar billede polle15 Nybegynder
05. marts 2012 - 21:52 #10
ja det er windows 7. har fundet produkt nøglen. men den vil jo ikke acceptere at jeg skriver 0 og o og e
Avatar billede rebecca Novice
05. marts 2012 - 22:18 #11
og pc'en står til dansk tastatur
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2012 - 15:52 #12
hvorfor en windows 7  er det ???

windows 7 Home Premium

windows 7 Professional

windows 7 Ultimate
?????????????
Avatar billede polle15 Nybegynder
20. marts 2012 - 20:36 #13
har fået det lavt. ringede til hp support. og de sendte en fragtmand ud og hentede den og lavede den og sendte den retur igen indenfor 1 uge :) de hentede den fredag og den kom retur onsdag. der er evigheds garanti på det fik jeg afvide af hp da det ikke er normalt det sker men det er kun dem der kan lave det.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2012 - 18:57 #14
hvem skal ha point ??