Avatar billede ozzi22 Nybegynder
04. marts 2012 - 09:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad Skal Ekperten bruge ens adresse til når man opretter sig som bruger og koster det noget ?

Avatar billede dang Praktikant
04. marts 2012 - 09:15 #1
De ber vel om den fordi de ka :) Tit når jeg opretter mig på sites hvor min adresse er irelevant får de julemandens eller anders ands adr :P Ikke fordi jeg har noget at skjule men der skal jo være mening med galskaben.

Jeg her været med her i en del år nu og har aldrig betalt noget, men de bliver sikkert tosse glade hvis du trykker på et link af og til som tak for servicen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
04. marts 2012 - 09:25 #2
Når du opretter dig på eksperten opretter du også mulighed for at logge dig på, på flere andre steder.
Blandt andet computerworld.dk og de kan nok have en interesse i din adresse i forbindelse med eventuelle kampagner og andet.

Det var sådan jeg mistede min mere end 10 år gamle konto og mistede alle mine point, ikke fordi jeg egentlig har brug for point, men jeg har været med fra starten.

Det der skete var at jeg var træt af for mange henvendelser fra computerworld.dk og afmeldte mig derfor på computerworld.dk og blev ganske vidst advaret om at andre abonnementer ville forsvinde, jeg havde dog bare ikke læst det hele igennem, så helt selvforskyldt røg jeg også af eksperten
Avatar billede The_Buzz Novice
04. marts 2012 - 11:33 #3
Jeg får aldrig reklamer tilsendt fra danske virksomheder, ej heller på e-mail.

En årsag er at jeg er på robinson listen https://www.borger.dk/Emner/forbrug-penge-forsikring/reklamer/Sider/robinsonlisten.aspx?

Der er alle danske firmaer forpligtiget til at slå op og se om man har sagt nej tak til reklamer.

Det kan de virksomheder så ikke gøre uden fuldt navnt og adresse (der burde også være email adresse i den liste)....

Så det kan være derfor de beder om adressen...
Avatar billede jensenjs Juniormester
04. marts 2012 - 12:47 #4
Jeg skulle også bare have afmeldt mig som modtager af diverse emails fra computerworld
Men jeg kom til at afmelde mig helt
surt men det er jo ikke verdens undergang
Avatar billede egmose Novice
11. marts 2012 - 10:10 #5
Tror også de bruger det til Statistik.. Nok mest dit postnr og alder men alligevel :)