Avatar billede VendelboenDK Nybegynder
04. marts 2012 - 08:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny fane i Internet explorer

Hej
Jeg har fået "ødelagt" funktionen Ny fane i  Internet explorer 9.
Når jeg trykker ny fane så kommer der bare en ny side med google.dk hvor jeg har været vant til at det var de 10 sider jeg brugte mest på der blev vist.
er der ikke en her som ved hvordan man fåe den funktion tilbage igen. ?
Avatar billede VendelboenDK Nybegynder
04. marts 2012 - 09:03 #1
Hej
Jeg fandt selv løsningen..
Under funktioner internetindstillinger generelt faner-indstillinger og vælg Når der åbnes en ny fane, Åbn: Den nye side på en fane.

Håber andre kan bruge det. :-)
Avatar billede jensenjs Juniormester
04. marts 2012 - 09:43 #2
Nu kender jeg det allerede men!

Det er rigtig godt at se en der selv har fundet svaret og giver det videre til andre.

GODT GÅET