Avatar billede hot4ever Nybegynder
03. marts 2012 - 14:14 Der er 4 kommentarer

ang web10

hej er der nogle der ved om den er helt tosset med web serveren til deres data baser og er ved og overgå til CloudLinux istedet for andet, for den er da helt tosset med mine data baser osv kan ikke engang installere word og andet mere, den skriver osse deres ftp er under opdateringer og har snart været det i 3 dage fanmer træls altså, nogle der ved noget eller hvor man kan søge efter noget
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2012 - 14:44 #1
log ind på web10, og se på
http://web10.dk/mw_webhotel.php?area=drift
der er driftstatus - mit kører fint...
Avatar billede hot4ever Nybegynder
03. marts 2012 - 17:02 #2
det er bare fordi jeg kan intet gøre og den skriver osse vis man går i deres ftp aller nederst at deres at den er under updatering men undre mig bare at lige pludseligt har problemer med databasen skriver den på sitet hele og min sides navn havne på CloudLinux Test Page denne side så kan ske det er min base men har nu slettet alle dataer derinde men kan stadig intet gøre og skrevet mails til dem og har ikke hørt noget fra dem
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2012 - 17:19 #3
jeg har altså ingen fejl - så det må ligge på andre servere...
Håber, du får gang i det snart.
Avatar billede hot4ever Nybegynder
03. marts 2012 - 17:21 #4
ja jeg må se hva der sker