Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 13:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Find selv fejlen....

Billede taget for 5 min siden... Kan du finde fejlen?

http://db.tt/Z1HLxKaC
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. marts 2012 - 13:40 #1
60 p ude, og ingen åbne spørgsmål?
Avatar billede store-morten Ekspert
03. marts 2012 - 13:43 #2
Og 120 p ude, når man kikker på din profil
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2012 - 13:58 #3
Fejl på eksperten? næppe...
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2012 - 14:10 #4
Nej det tror jeg heller ikke ;-)
Jeg får her lukkede tråde hvor jeg ikke har fået de mellem liggende indlæg, og uden at kunne reagere/tage stilling til dem.
Synes desværre det ikke fungerer optimalt.
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 14:13 #5
Bingo bongo! Det er ret mærkeligt... En lille ting i stakken af fejl, som IDG skal få rettet!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. marts 2012 - 15:00 #6
Jeg lavede en gang et program, der beregnede bremselængde ud fra hastighed. Det var vist første - og sidste - gang, jeg lavede et program, der var fejlfrit. Det er ikke mærkeligt at eksperten.dk også har fejl i systemet.

Ud fra et teknisk synspunkt kan man undre sig over, at det ikke virker som om der er tiltag i gang for at rette kendte fejl, men jeg er ret sikker på, at der også er en økonomisk baggrund for det.

Det kunne være interessant at open-source systemet, og se om "vi" kunne gøre det bedre ......
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2012 - 16:12 #7
Der er ingen tvivl om, at det er så godt som umuligt at lave og drive et så stort site uden at der opstår fejl - men jeg er ret sikker på, at de fleste udviklere med bare lidt selvrespekt vil have det overordentligt dårligt med at se så mange fejl uden at gøre noget ved dem i så lang tid. Selvfølgelig skal der også være økonomi i det for et firma som IDG da de ikke kan leve på goodwill og småpenge som var det en studerende men set fra min optik må man så tage en beslutning om hvorvidt man så i det hele taget bør drive sådan et site da nok mange brugere som det er nu står tilbage med et dårligt syn på IDG.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2012 - 22:13 #8
Væbn dig med tålmodighed!!!

http://www.eksperten.dk/spm/877099

Og det bliver kun værre...