Avatar billede donella Nybegynder
02. marts 2012 - 18:23 Der er 5 kommentarer

Har et meget stort problem

hej jeg har en htc hd2 og jeg prøvede at putte et andet kort i da jeg gjorde det kunne jeg ikke komme ind på min telefon den skriver

Storage card not working

Your storage card has changed, is damaged, or is non-compliant.

to fix this, turn off your phone and either remove the storage card
or replace it with a new compliant card. Then you´ll need to reset your phone to the original factory settings.

To reset your phone, refer to the owner´s manual

det er hvad der står og jeg har prøvet det der står er der nogen der kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad....

mange tak på forhånd

I kan skrive til mig på maill: dyhrnielsen@gmail.com
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2012 - 18:42 #1
du kan have kortsluttet telefonen, hvis det andet kort var til en anden standard end den er bygget til - og så er den nok færdig.
Men kontakt din (oprindelige) udbyder med deres kort i - og sig, at den gik død.
Avatar billede kurt54 Ekspert
02. marts 2012 - 18:47 #2
Det lyder som storage kort og ikke SIM-kort - virker den uden storagekort ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2012 - 19:12 #3
Telefonen kan kun tage microSD. Den kan ikke tage microSDHC.
Løsningen er at smide microSD kortet i igen.
Avatar billede donella Nybegynder
02. marts 2012 - 19:55 #4
nej det gør den ikke
Avatar billede donella Nybegynder
02. marts 2012 - 19:56 #5
det har jeg gjort men kan stadig ikke komme ind