Avatar billede hot4ever Nybegynder
02. marts 2012 - 13:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

gode webhoteler

hej ville egentligt bare spørge om hvilke webhotel er gode at bruge såsom support og programmer og osv og hva bruger i til jeres domæne, for har tænkt mig at flyttet min side da der er dårlig support på tager for lang tid at svare har web10 nu aner ikke om det er ok eller ej kan nogle svare på dette. og vis jeg skulle flytte hvor ville det så kunne betale sig osse med hensyn til trafik måske
Avatar billede kimtheman Novice
02. marts 2012 - 13:45 #1
Har har 5 domæner på www.one.com og har haft dem i snart 10 år. Min mening er det kører sgu bare, og der er support døgnet rundt.

Der er selvfølgelig en masse meninger omkring de forskellige ydbydere, men jeg er tilfreds med one.

Når man åbner sit domæne får man også en kupon til Adwords på 300kr, hvor man der har mulighed for at få sit link øverst/ i siden på google igennem deres reklamer. Så er en rigtig fin mulighed for at få nogle besøgende.
Avatar billede hot4ever Nybegynder
02. marts 2012 - 13:55 #2
oki  kan ske der kommer flere  svar men takker skal du have jeg har selv et domæne på one.com en poker side der men ved ikke om man kan køre andet end kun lige php og lave siderne i word joomla osv eller det kun er i php
02. marts 2012 - 14:08 #3
Jeg har kørt one.com i omkring 3 år, hvoraf Joomla og Drupal i et års tid (og det går udemærket).  Hvad jeg finder en stor fordel er deres online support 24/7.  En ulempe, som gør at jeg nok skal til at skifte (men jeg er doven) er at de kun tillader en database per bruger og at de ikke understøtter stored procedures, triggers, og views, og at de ikke understøtter innoDB som maskine.  Disse begrænsninger betyder ikke så meget for 'normale' hjemmesider, men nogle af de funktioner jeg har brug for at lave er det en alvorlig begrænsning ikke at kunne bruge triggers.

(Jeg opretter dette som svar, så det kan accepteres når tiden kommer til at lukke spørgsmålet.  Du vil uden tvivl invitere svar også fra andre bidragsydere.
Avatar billede johs32 Nybegynder
02. marts 2012 - 14:11 #4
jeg bruger også one.com, men har også haft problemer med deres kombatibilietet, eks. understøtter de ikke webshopmoduler fra Magento.

Jeg har hørt meget positivt om www.dandomain.dk, og overvejer selv at skifte hertil.
Avatar billede hot4ever Nybegynder
02. marts 2012 - 14:12 #5
ok ja men jeg må se hva jeg hitter ud af og hva der kommer af forskellige svar muligheder, for kan da ikke blive ved og vente på svar fra web 10 det har jeg sgu ikke tålmodighed til når jeg vil igang i gen men tak for svar
Avatar billede NCG Novice
02. marts 2012 - 14:15 #6
Har også haft domæne hos one.com i snart 10 år, det har altid bare virket som det skulle.

Har sider i bla. Typo3 og Jomla, samt andre som jeg ikke lige kan huske her :)
Det eneste der ikke er så godt er One's eget Blog system. Det er lidt for simpelt efter min smag.
Avatar billede keysersoze Guru
02. marts 2012 - 14:21 #7
Nu ved jeg godt at flere allerede taler godt om one.com men jeg er ret sikker på at du også kan finde masser der har haft problemer med dem. Jeg vil i stedet anbefale unoeuro.com som den billige løsning og skal du ud i det mere professionelle så vil min anbefaling klart gå til www.netsite.dk
02. marts 2012 - 15:11 #8
En 'kunde' (som jeg gør frivilligt-arbejde for) har deres hjemmeside på netsite.dk, og det synes også at fungere udemærket.  (Dog har de ikke live hjælp).  netsite.dk er en af de jeg overvejer at flytte til.
Avatar billede hot4ever Nybegynder
02. marts 2012 - 15:13 #9
jeg siger ihvertfald tak for svarne indtil videre jeg skal nok hitte ud af noget snarest er glad for hurtige svar fortsat god dag, tjekker ind senere
Avatar billede hot4ever Nybegynder
02. marts 2012 - 18:34 #10
tænkte om surf town var noget nogle der kender det web hotel som i banner over her som er data vinder måske man skulle afprøve det måske for har intet svar fået tilbage fra web 10 hmmm
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2012 - 11:18 #11
Mine erfaringer med surftown er heller ikke de bedste hverken på supportsiden eller (og specielt) på hastighedssiden - havde en .NET-løsning hvor loadtiden kom ned på 1/3 ved at skifte væk fra dem så det virker som om de stopper alt for mange brugere ned på for få ressourcer. Men som med så mange andre webhoteller er der selvfølgelig også masser af mennesker der kun har positivt at sige om dem - jeg kan jo bare have været uheldig.
Avatar billede hot4ever Nybegynder
06. marts 2012 - 13:44 #12
ok takker for svar hvordan lukker man tråden
06. marts 2012 - 14:53 #13
Keg opretter hermed et svar (til forskel fra kommentar) fordi jeg mener at have været til hjælp med at besvare dit spørgsmål.

Hvis der er andre af de der har givet kommentarer som du mener har bidraget til løsning, så bør du bede disse (med navns nævnelse) om at oprette svar.

Når du har svarene inde, så accepterer du svarene (ikke dit eget) ved 'flueben' ved 'accepter dette svar' og klik på feltet 'accepter svar og afgiv p0oints.  Så bliver points delt mellem de accepterede svar, og spørgsmålet lukkes automatisk.
Avatar billede keysersoze Guru
06. marts 2012 - 22:39 #14
svar.