Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:18 Der er 69 kommentarer og
1 løsning

BbCodeEditor Legeplads....

Hej...

Fandt denne fortrinelige Guide :

    http://www.eksperten.dk/guide/1450

med et fantastisk stykke værktøj...
Fik den installeret og manglede en "Legeplads" for at afprøve de forskellige funktioner, sådan at man ikke fylder alle mulige tråde med "Rode" kode...
Derfor denne tråd, hvor folk kan prøve BbCodeEditoren og dens funktioner af.

                Let's Play
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:25 #1
Preform/monosp

Size
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:26 #2
Size
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:27 #3
Size in red
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:29 #4
[color="Green"]Grøn[/color]
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:34 #5
[color=225,0,0]Venter stadig på at den kommer til at virke med Chrome, så har skrevet til Olebole.[/color] = rød tekst
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:30 #6
[color=255,0,0]Rød[/color]
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:32 #7
Rød
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:34 #8
Jeg fatter hat...
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:35 #9
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:35 #10
[color=255,0,0]Rød[/color]
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:36 #11
denne virker i det mindste
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:37 #12
Lime

Ok, fandt fejlen ;)
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:37 #13
Hej...
Du skal ikke have RGB tallene... Det skal være hexkoder for Farven Rød altså #FF0000
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:38 #14
#12 lige præcis :)
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:39 #15
Hej..
Kan se der er andre der havde brug for sådan en "legeplads"... tænkte om det var helt hen i skoven og oprette sådan en legeplads
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:41 #16
The quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dogThe quick brown fox jumps over the lazy dog

Hvid skrift :)
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:42 #17
@stigers: har du fundet ud af hvad den i #1 gør, hvad den er til??
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:43 #18
Nej det er fint :)

Bruger sjældent de tags. Kun den jeg kan huske med div /div bruges mest.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2012 - 22:48 #19
#17
Blot en anden tekst type mener jeg
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 22:52 #20
Hej..
Okay nu er jeg med... underligt med den du har skrevet i #16, lige når jeg tager linket fra min email her til eksperten og den slår tråden op, kan jeg se den "Hvide" tekst, men den forsvinder hurtigt igen og kun et tomt hvidt felt efterladt..hmmm
Avatar billede NielsErikP Mester
01. marts 2012 - 23:00 #21
Hej...
Hmm... Nu trykkede jeg på mit link Ekspertens BbCoder i favorit linjen... og tænk sig det kom jeg til at trykke på 10 gange, så nu har jeg 10 rækker knapper oven på hinanden.
Avatar billede tobrukDk Novice
02. marts 2012 - 06:15 #22
Jeg kunne tænke mig at få ligge den op på min computer men det virker overhovedet ikke på nogle måde... Jeg har prøve og har prøve og har prøve det og det virker stadig ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2012 - 10:25 #23
Eksperten.dk ligger jo heller ikke lokalt på din pc, så det vil aldrig kunne virke :)
Avatar billede olebole Juniormester
02. marts 2012 - 19:54 #24
#23: Jo, det vil det nu. Det kræver bare, at scriptfilen ligger under en lokal server  =)

@tobrukDk:: Læg filen expbbedit.js i www-mappen under din Apache server (f.eks. WAMP eller XAMPP). Den skal ligge i roden.

*) I Chrome gør du din Bogmærkelinje synlig. Det gør du ved at klikke på skiftenøglen øverst til højre.

*) Her vælger du Bogmærker og sætter flueben i Vis bogmærkelinjen.

*) Nu opretter du en tilfældig favorit (bogmærke) i bogmærkelinjen.

*) Højreklik på favoritten og vælger Rediger....

*) Under Navn skriver du f.eks. ExpBBEdit.

*) Under Webadresse skriver du:

java script:o=document.createElement("script");o.type="text/javascript";o.src="http://localhost/expbbedit.js";document.body.appendChild(o);void(0)

Husk at slette mellemrummet mellem java og script:. Det er noget, Eksperten sætter ind.

*) Klik Gem - og det virker  *o)
Avatar billede olebole Juniormester
02. marts 2012 - 19:55 #25
Jeg prøver lige boksen igen  :o|

java script:o=document.createElement("script");o.type="text/javascript";o.src="http://localhost/expbbedit.js";document.body.appendChild(o);void(0)

- sådan  =)
Avatar billede olebole Juniormester
02. marts 2012 - 20:03 #26
PS: Jeg har i øvrigt lavet en (blandt flere) forbedring, som I her i tråden kan tage forskud på:

  // Hvis vi er på en anden side, stopper festen her!
    if (!elmTxt) return;

    // Rettelse -------------------------
    elmTxt.style.height = parseInt(prompt("Angiv højde i px:", 500)) + "px";
    // ----------------------------------

    var aBtns = [

Det giver mulighed for selv at sætte en højde på tekstfeltet. Det er yderst brugbart på de sider, hvor feltet er latterlig lavt - f.eks. når man skriver en guide, eller når man skal skrive kode i en PM. Have fun!  =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2012 - 20:46 #27
Tak tak :)
Avatar billede olebole Juniormester
03. marts 2012 - 16:46 #28
Selvtak. Filen behøver selvfølgelig ikke ligge i roden af serveren. Stien i bogmærket skal bare passe til, hvor filen ligger.

Det er bare lettest at smide den i roden, indtil man har fået det til at virke. Så kan man altid gå videre og flytte den hen på et mere hensigtsmæssigt sted.

Roden skulle jo gerne vedblive at være 'roden' og ikke 'rodet'  *D
Avatar billede NielsErikP Mester
03. marts 2012 - 21:29 #29
Hej...

#26: Smed med det samme linjen i expBBEdit.js , syntes ikke rigtigt at blive Promtet noget...
Hvad er det lige jeg gør galt??
Avatar billede olebole Juniormester
03. marts 2012 - 21:36 #30
#29: Først og fremmest, at du ikke tænker dig om - eller at du ikke har sendt mig en krystalkugle. Jeg har jo ingen anelse om, hvad du har skrevet  *o)
Avatar billede NielsErikP Mester
03. marts 2012 - 22:02 #31
Hej...

#30: Lol... jow jow bare rolig den køre på højtryk hele tiden :-)
Jamen jeg satte denne linje ind :

    // Rettelse -------------------------
    elmTxt.style.height = parseInt(prompt("Angiv højde i px:", 500)) + "px";
    // ----------------------------------

lige efter if (!elmTxt) return; i expBBEdit.js .
og får kun rækken med :

B - I - @ - BOX - PRE - URL - FNT - SIZ - COL.

Og bare rolig det Skraber ikke bunden af distrikts psykiatrien.
Avatar billede NielsErikP Mester
03. marts 2012 - 22:27 #32
Hej...

Iøvrigt er min javascript viden lig Zero ...
Avatar billede olebole Juniormester
03. marts 2012 - 23:26 #33
Hvis scriptet virkede før, og det ikke virker nu, må du have gjort noget andet og mere. Det bør helt klat virke, og det virker i de browsere, jeg har testet i.

Hvilken browser tester du i - og under hvilket OS?
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 00:35 #34
Hej...

Ja.. men det var jo også det jeg ikke kunne forstå at din kode ikke virkede....

jamen har kun scriptet i IE9 og kører Windows Vista Home Preminum.
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 00:43 #35
Hej...

Jeg har ikke lavet andet, som det ser ud efter indsmidelsen :

if (!elmTxt) return;
// Rettelse -------------------------
    elmTxt.style.height = parseInt(prompt("Angiv højde i px:", 500)) + "px";
// ----------------------------------
var aBtns = [
            ["B", "Bold (Ctrl+B)", "b"],
            ["I", "Italic (Ctrl+I)", "i"],
            ["@", "@UserName: (Ctrl+A)", "@"],
            ["BOX", "Blue Box (Ctrl+D)", "div"],
            ["PRE", "Preform/Monosp\nText (Ctrl+M)", "pre"],
            ["URL", "URL (Ctrl+U)", "url"],
            ["FNT", "Font (Ctrl+F)", "font"],
            ["SIZ", "Font Size (Ctrl+S)", "size"],
            ["COL", "Color/Hue (Ctrl+H)", "color"]
            ];

Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 01:26 #36
Hvad sker der, hvis du kopierer dette dokument og kalder det i IE:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<title>Untitled Document</title>
</head>
<body>

<script type="text/javascript">
var str = window.prompt("Skriv noget:", "foo");
alert(str);
</script>

</body>
</html>
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 01:47 #37
Hej...

Der kommer en Alert box frem med knap 'OK' og 'Annuller'... og overskriften "localhost har brug for flere oplysninger.."
Tekst felt, hvor der står et markeret 'foo'

Så det virker jo fint nok.
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 02:14 #38
- og hvis du sletter 'window'?

<script type="text/javascript">
var str = prompt("Skriv noget:", "foo");
alert(str);
</script>
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 10:29 #39
Hej...

Hvis jeg slette 'window',
giver resultatet, nøjagtig samme udfald!
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 13:13 #40
Så må jeg holde fast i, at du har lavet en eller anden fejl, som ikke fremgår her
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 15:38 #41
Hej...

jamen det syntes jeg jo ikke jeg har... jow jeg gjort mellemrummet mellem rettelsen og var aBtns = [ mindre!

Smider lige hele min expBBEdit.js her :

(function(){
// ExpBBEdit 1.2
// Hvis vi er på en spørgsmålsside
var elmTxt = document.getElementById("newreplytext");
// Hvis vi er på en guideside
if (!elmTxt) elmTxt = document.getElementById("text");
// Hvis vi er på en internpostside
if (!elmTxt) elmTxt = document.getElementsByName("message")[0];
// Hvis vi er på en Opret Spørgsmålsside
if (!elmTxt) elmTxt = document.getElementById("newquestiontext");
// Hvis vi er på en anden side, stopper festen her!
if (!elmTxt) return;
// Rettelse -------------------------
    elmTxt.style.height = parseInt(prompt("Angiv højde i px:", 500)) + "px";
// ----------------------------------
var aBtns = [
            ["B", "Bold (Ctrl+B)", "b"],
            ["I", "Italic (Ctrl+I)", "i"],
            ["@", "@UserName: (Ctrl+A)", "@"],
            ["BOX", "Blue Box (Ctrl+D)", "div"],
            ["PRE", "Preform/Monosp\nText (Ctrl+M)", "pre"],
            ["URL", "URL (Ctrl+U)", "url"],
            ["FNT", "Font (Ctrl+F)", "font"],
            ["SIZ", "Font Size (Ctrl+S)", "size"],
            ["COL", "Color/Hue (Ctrl+H)", "color"]
            ];
var oCSS = {
    bar:{
            height: "28px",
            background: "#cbcbcb",
            cursor: "default"
        },
        btn: {
            cssFloat: "left",
            float: "left",
            width: "35px",
            height: "16px",
            marginLeft: "5px",
            paddingTop: "5px",
            border: "1px solid #999",
            borderBottomColor: "#888",
            background: "#01bce0 url('/images/button_w86.gif') no-repeat center center",
            color: "#fff",
            font: "bold 11px arial, sans-serif",
            textAlign: "center"
        }
    };
    function insertButton(elmPar, aOpts) {
        var elmBtn = document.createElement("div"),  css = elmBtn.style;
        elmPar.appendChild(elmBtn);
        elmBtn.appendChild(document.createTextNode(aOpts[0]));
        elmBtn.setAttribute("title", aOpts[1]);
        for (x in oCSS.btn)
            css[x] = oCSS.btn[x];
            if (aOpts[0].length<3)
                css.width = "24px";
            if (elmBtn.addEventListener) elmBtn.addEventListener("mousedown", function(){ExpBBEdit.format(aOpts[2])}, false);
            else if (elmBtn.attachEvent) elmBtn.attachEvent("onmousedown", function(){ExpBBEdit.format(aOpts[2])});
    };
    function insertBar() {
        var elmBar = document.createElement("div"),        css = elmBar.style, x;
        for (x in oCSS.bar) css[x] = oCSS.bar[x];
        elmTxt.parentNode.insertBefore(elmBar, elmTxt);
        return elmBar;
    };
    var elmBar = insertBar();
    for (var i=0,j=aBtns.length; i<j; i++)
        insertButton(elmBar, aBtns[ i]);
        elmTxt.focus();
/*******************************************************************************/
    function format(sTag) {
        var bAT = false;
        if (sTag=="@") {
            sTag = "b";
            bAT = true;
        }
        var val = elmTxt.value, nS = elmTxt.selectionStart,        nE = elmTxt.selectionEnd;
            if (val.charAt(nE-1)==" ") nE--;
            var a = val.substr(0, nS),        b = val.substring(nS, nE),        c = val.substring(nE),        sSTag = (bAT ? "@" : "") + "[" + sTag + ((/font|color|url|size/.test(sTag)) ? "=]" : "]"),        sETag = "[/" + sTag + "]" + (bAT ? ":" : ""),        nSLen = sSTag.length,        nELen = sETag.length, n;
            elmTxt.value = a + sSTag + b + sETag + c;
        if (nE-nS<1) {
            n = sSTag.indexOf("=")<0 ? nS+nSLen : nS+nSLen-1;
            elmTxt.selectionStart = n;
            elmTxt.selectionEnd = n;
        } else {
            n = sSTag.indexOf("=")<0 ? nE+nSLen+nELen : nS+nSLen-1;
            elmTxt.selectionStart = n;
            elmTxt.selectionEnd = n;
        }
        setTimeout("ExpBBEdit.focus()", 1);
    };
    function formatFromKey(e) {
        e = e ? e : event;
        if (!e.ctrlKey) return;
        switch (e.keyCode) {
                case 65: format("@"); break
                case 66: format("b"); break
                case 68: format("div"); break
                case 70: format("font"); break
                case 72: format("color"); break
                case 73: format("i"); break
                case 77: format("pre"); break
                case 83: format("size"); break
                case 85: format("url"); break
                default: return;
        }
        if (e.stopPropagation) e.stopPropagation();
        if (e.preventDefault) e.preventDefault();
            e.cancelBubble = true;
            e.returnValue = false;
    };
    function doFocus() {
            elmTxt.focus();
    };
    window.ExpBBEdit = {
          "format": format,
          "formatFromKey": formatFromKey,
          "focus": doFocus    };
          if (elmTxt.addEventListener)
              elmTxt.addEventListener("keydown", ExpBBEdit.formatFromKey, false);
          else if (elmTxt.attachEvent)
                    elmTxt.attachEvent("onkeydown", ExpBBEdit.formatFromKey, false);
})();

Måske du så kan gennemskue, hvor jeg har Spoleret filen.
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 15:46 #42
Jeg har lige kopieret din fil, og den fungerer fint her (Win7-Pro). Måske skyldes det dit styresystem - eller en eller anden indstilling.
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 15:59 #43
Hej...

Okay... lyder ikke godt :-( "window.prompt" og "prompt" virker her, hvad i et styresystem kan forhindre "parseInt i at virke??
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 16:06 #44
Intet. Hvad sker der, hvis du afvikler denne fil?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<title>Untitled Document</title>
</head>
<body>

<script type="text/javascript">
var n = prompt("Angiv højde i px:", 500);
alert(n);
n = parseInt(n) + "px";
alert(n);
</script>

</body>
</html>
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 16:08 #45
PS: Er du 100% sikker på, adressen på scriptfilen er korrekt i din favorit?
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 16:19 #46
Hej..

hvis jeg afvikler filen i #44, kommmer samme prompt box frem, dog med teksten "Angiv højden i px" og 500 markeret i skrivefeltet..Trykker ok og "Alert box" kommer frem, trykker ok igen og "Alert" boxen gengives...

Stien i min "Favorit" er  : src="http://localhost/expbbedit.js" og filen expBBEdit.js ligger i roden af min localhost(Xampp).

Jeg får også godt nok knapperne frem over tekst felterne, men ikke denne nye tilføjelse, den reagerer den ikke på.
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 19:04 #47
Så er det en cached version, du loader - uden tilføjelsen. Prøv at skriv dette i din favorit:

java script:o=document.createElement("script");o.type="text/javascript";o.src="?u="+new" target="_blank">http://localhost/expbbedit.js[color=#c00]?u="+new Date().getTime();document.body.appendChild(o);void(0)

- og som altid skal du slette Ekepertens mellemrum mellem java og script:. Så skulle det gerne virke  =)
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 19:06 #48
Bahhhh ... jeg prøver igenigen  :o|

java script:o=document.createElement("script");o.type="text/javascript";o.src="http://localhost/_Div/expbbedit.js?u="+new Date().getTime();document.body.appendChild(o);void(0)
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 19:07 #49
- og slet _Div/. Det er bare en mappe i roden, jeg har min liggende i  =)
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 21:52 #50
Hej...

"Fantastic"... Du er genial :-) :-)

Hvad er det så lige der sker i det du tilføjer her :

      ....?u="+new Date().getTime();

Ja du nævnte jo noget om noget cache ..  ??
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 22:09 #51
I JS kan du oprette et såkaldt Date objekt med new Date(). På Date objektet findes en metode, som hedder getTime. Kalder du den, får du returneret et tal, som repræsenterer det antal millisekunder, der er gået siden 1. januar 1970 - et såkaldt Unix timestamp.

Prøv dette i en alm. HTML-fil og reload dokumentet et par gange:

<script type="text/javascript">
var stamp = new Date().getTime();
alert(stamp);
</script>

Læg mærke til, at tallet hele tiden skifter. Når jeg så sætter det efter en webadresse i en querystreng (det, der begynder med et ?), så tror browseren, der er tale om et nyt dokument hvergang. Derfor hentes det udenom cachen. Sexyyyyyyy ...!  *o)

Du kan læse om JS' Date objekt og dets metoder her  =)
Avatar billede NielsErikP Mester
04. marts 2012 - 22:47 #52
Hej..

Så forstår jeg!
Ole nu spørger jeg dig direkte, da du åbenbart ikke reagere på det jeg skrev i #21... Er det meningen at trykker du 10 gange på dit favorit link at du så får 10 rækker knapper oven på hinanden??
Øhh... Mht. til løsningen som du gav med Date i favoritten, Er det normalt for windows med det forbandede cache...??
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2012 - 23:12 #53
Jeg mindes en 404-side, jeg så for år tilbage:

"This is not an error - this is a feature!
Please report anoying features to our webmaster."

Nej, det er ikke meningen, der oprettes flere rækker - det er et faktum!  :D

Faktisk sker det somme tider for mig selv, og det pi**e irriterende! Det bliver løst i version 2.

Det er hurtigt at fixe, så lad os gøre det med det samme for læserne af tråden (og ikke mindst mig selv):

(function(){ // ExpBBEdit 1.2
    if (ExpBBEdit) return; // Rettelse

  // Hvis vi er på en spørgsmålsside
    var elmTxt = document.getElementById("newreplytext");

- så skulle der ikke være mere skæg på dén ged  =)

Hvad cacheing angår, så sker det i visse situationer i alle browsere - men oftest i IE. Det sker for at spare båndbredde, så man ikke downer filer, man allerede har downloaded (i 90'erne layoutede vi med tabeller i tabeller i tabeller i ... - og vi brugte samme transparente gif i forskellig størrelse til at spile rækker og kollonner ud med. Der kunne være mange hundrede giffer på samme side).

Man bruger ofte samme 'hack' med Date, når man requester serveren med XMLHttpRequest og bruger GET. Jeg havde faktisk samme problem på et tidspunkt - og indsatte 'hacket' i min egen favorit. Jeg havde bare glemt alt om det og satte det ikke i forbindelse med den manglende opdatering af dit script ... sorry  =)
Avatar billede NielsErikP Mester
05. marts 2012 - 01:17 #54
Hej...

Jow jow... det kan jeg godt se det er en feature, for så længe scriptet der gør tekst feltet større,  ikke er en "Knap"... er det jo altid rart at have favorit linket at kunne kalde "promt boxen" frem med.
Jeg syntes bare det er F...... irriterende at skulle henvende sig til Ctrl +F5 for at kunne afprøve sin webkoden, med forvis om at den nu også er korrekt... Det har jeg lidt svært ved at vende mig til.
Har endag oplevet min egen hjemmeside forvrænget, når den tjekkes på anden computer... og det er jo ligesom ikke hensigten at side og lave noget kode som virker i alle browsere på ens egen computer, go når så andre ser siden er den Fucked Up
Avatar billede NielsErikP Mester
10. marts 2012 - 12:33 #55
RED
GREEN
BLUE
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:10 #56
blå="[color=#FF0000] Rød"[/color]
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:16 #57
  Blå=" Rød"
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2012 - 22:17 #58
Ja, det er ikke alt, parseren kan finde ud af  *o)
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:19 #59
  Blå=" Rød "
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:20 #60
Hej...
Kan åbenbart ikke klare et nyt startet color før det første er aflsuttet... ØV.. Det kræver en del ekstra kode.
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:49 #61
  Farve=" Farve "
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:53 #62
  Farve.
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 22:58 #63
  Prøve=" Prøve ".
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 23:01 #64
  Prøve =" Prøve ".
Avatar billede NielsErikP Mester
12. marts 2012 - 23:01 #65
  Prøve =" Prøve ".
Avatar billede NielsErikP Mester
13. marts 2012 - 23:30 #66
Avatar billede NielsErikP Mester
13. marts 2012 - 23:31 #67
Avatar billede NielsErikP Mester
16. marts 2012 - 00:45 #68
Svar... Skal åbenbart lukkes selvom det kun er en Legeplads uden point på spil!!
Avatar billede NielsErikP Mester
16. marts 2012 - 00:46 #69
.
Avatar billede NielsErikP Mester
01. april 2012 - 01:42 #70
SandSandSand... kasse tråd ;-)