Avatar billede jnrmgs Juniormester
01. marts 2012 - 17:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD-filer på harddisk?

Hej!

Jeg har lavet en masse DVD med egne optagelser. Jeg laver dem med menuer osv., men de fylder efterhånden ret meget. Derfor tænkte jeg om det var en idé istedet at bare at lægge DVD'erne på en harddisk, og så sætte harddisken til DVD-afspilleren.

DVD-mapper hedder jo "AUDIO_TS" og "VIDEO_TS", men kan man få en DVD-afspiller til at køre disse, som hvis man bare satte en DVD i afspilleren?

Jeg kan sagtens bare lægge en AVI på harddisken, og så afspille den. Men jeg ville jo gerne have den til at vise menu m.v. på TV'et? Kan man evt. oprette en DVD på anden måde, så man kan se den på TV'et?

Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2012 - 18:07 #1
Hvis du copy/paster video TS filerne ind på hard disken, får du ikke menuen frem når du trykker på startfilen i Ts mappen, og din afspiller i pc starter?
Eller har jeg misforstået dit budskab?
Avatar billede jnrmgs Juniormester
01. marts 2012 - 19:32 #2
Kan godt være at min formulering er upræcis?

Ja, på pc'en kan jeg sagtens køre startfilen, og så kommer menuen frem, akkurat som hvis jeg havde brændt en DVD og sat den i DVD-afspilleren.

Men jeg vil gerne have at der sker det samme (eller noget lignende), når jeg sætter harddisken til USB'en i DVD-afspilleren!
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2012 - 13:06 #3
Okay. Her kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Har ikke disse muligheder med min afspiller.
Avatar billede jnrmgs Juniormester
09. juli 2012 - 19:56 #4
.