Avatar billede juliemusen Nybegynder
01. marts 2012 - 16:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ej hvorfor får jeg nu ligepludselig denne tomcat fejl

Hej.

Jeg sidder mit i og arbejder, og pludselig får jeg denne fejl:

http://billedeupload.dk/?v=PSedm.jpg

Jeg har cleanet eclipse, afinstalleret tomcat, instalelleret tomcat igen osv osv. Jeg har også slettet mappen det drejer sig om, og importeret den igen

Kan i ikke nok hjælpe mig?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2012 - 16:27 #1
Ligner to web projekter som forsoeger at saette sig paa samme URL:

http://localhost:8080/WebTechSamples/....
Avatar billede juliemusen Nybegynder
01. marts 2012 - 16:37 #2
jeg tog nemlig en backup af mappen og lagde i dokumenter på computeren, det var derefter det beygndte at drille. Derefter slettede jeg mappen, og enda omdøbte mappen inde i eclipse, men den gør det stadigvæk. hhmm
Avatar billede juliemusen Nybegynder
01. marts 2012 - 16:49 #3
Man burde jo så bare at kunne omdæbe ens projekt, som jeg har prøvet og så skulle det virke. Det er så hyggeligt at sidde fast med sådanne små problemer, det er hyggeligt....
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2012 - 16:53 #4
Kan du finde Tomcat installations dir og se hvad du har i webapps sub dir?
Avatar billede juliemusen Nybegynder
01. marts 2012 - 17:24 #5
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2012 - 23:32 #6
Det link duer ikke
Avatar billede juliemusen Nybegynder
03. marts 2012 - 19:04 #7
Det virker igen nu, jeg ander ikke lige hvorfor :-/

Ligger du et svar Arne :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
03. marts 2012 - 20:47 #8
jeg springer over her - jeg synes ikke at jeg kan tage aeren for at det virker nu
Avatar billede juliemusen Nybegynder
14. marts 2012 - 20:08 #9
nå ok, tak så :-)
Avatar billede juliemusen Nybegynder
14. marts 2012 - 20:08 #10
svar