Avatar billede brianlj Nybegynder
01. marts 2012 - 08:20 Der er 10 kommentarer

HJÆLP

Er der en der kan hjælpe mig med en Windows XP Pro DK Service Pack 2 CD eller en ISO fil så jeg selv kan brænde en ny skive.???

Følgende er sket:

Den cd jeg har brugt i efterhånden mange år revnede frqa midten og halvejs ud, og kan som følge af det ikke læses.
En forhandler jeg handler med havde heldigvis en ( deres egen sidste OEM version ) liggende som jeg så fik. Den kan ikke læses, og jo jeg har prøvet på efterhånden 8-10 forskellige maskiner og drev.

På forhånd tak

Brian
Avatar billede tobrukDk Novice
01. marts 2012 - 08:26 #1
prøve at lave en lidt mere seriøst title og så ligge spørgsmål inde under window XP?
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
01. marts 2012 - 08:29 #2
Altså, hvis du har en nøgle. Så er det vel lovligt at hente en .iso fil på nettet? =)
Avatar billede brianlj Nybegynder
01. marts 2012 - 09:24 #3
Jeg har selvfølgelig en nøgle. Har du evt en adresse hvor jeg kan hente den ?.
På forhånd tak
Brian
Avatar billede brianlj Nybegynder
01. marts 2012 - 09:24 #4
Tak for vejledningen.

Brian
Avatar billede chalde Seniormester
01. marts 2012 - 09:48 #5
#2 Kun hvis producenten har stillet den til rådighed.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
01. marts 2012 - 11:38 #6
Ring til microsoft og spørg om der er er en side med isofiler hvor du kan hente det. (:
Avatar billede chalde Seniormester
01. marts 2012 - 12:01 #7
#6 Der er flere. Men kræver Technet Plus, MSDNAA, MVLS eller lign.
Avatar billede brianlj Nybegynder
01. marts 2012 - 18:06 #8
Til DSDM.
Tak for dine svar.
Jeg har selvfølgelig haft fat i Microsoft men de kunne ikke hjælpe da de havde udfaset den omhandlende Windows version. Har efterhånden brugt afskillige dage og telefon opkald / samtaler til Microsoft vedr dette her problem, uden held. De opforbrede mig til at få en kopi eller downloade en kopi fra nettet. De kunne bare ikke sige hvor jeg kunne hente dem, så ligemeget  hjalp det.

Til chalde.
Fint mok men ville blive glad foe et link hvis muligt.

Med venlig hilsen

Brian
Avatar billede chalde Seniormester
01. marts 2012 - 18:48 #9
#8 Technet Plus og MVLS er services der koster penge og MSDNAA er til studerende gennem deres studie.
Det korte og lange er, at Microsoft ikke har Windows XP liggende til direkte download desværre.
Lån en skive af en ven eller et familiemedlem.
Avatar billede brianlj Nybegynder
01. marts 2012 - 21:17 #10
Hej chalde.

Det er lige det der er problemet.... Kender ikke nogen der har en skive. Det er derfor jeg skriver her på ""Experten"".
Mvh Brian