Avatar billede olesen85 Nybegynder
29. februar 2012 - 09:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Serial port ASP.NET 2.0

Hej

jeg er ved at lave en ASP.net website til configuration af switche. I denne forbindelse vil jeg høre om det er muligt at man kan få adgang til seriel porten på clientet. indtil vidre har jeg kun fået det til at virke på server siden men dette dur ikke da switcen som jeg skal connete til jo sider til clienten.
Avatar billede Syska Mester
29. februar 2012 - 10:24 #1
Nej, din kode bliver afviklet på serveren og af den simple grund har du ikke adgang til klient resources før dit html output bliver sendt til klienten.

Måske du kan lave en SilverLight app som kan.

mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2012 - 03:37 #2
Der er flere muligheder:

SilverLight
normal desktop app deployed med click once
Windows Control in a Web Form