Avatar billede eiken Nybegynder
28. februar 2012 - 23:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MPEG-2 Decoder

Hvor finder jeg en gratis MPEG-2 DVD og Video Decoder for Windows Media Player 10 ?
Avatar billede eiken Nybegynder
01. marts 2012 - 00:54 #2
Jeg har VLC.
Jeg er ved at back-up'pe mine DVD's.
Dermed brændes en DVD i data-format og en som Video-DVD, som skal kunne afspille i en almindelig DVD-afspiller.
VLC afspille både data-format og DVD-Video, så derfor kan jeg ikke bruge VLC til at checke mine Video-DVD's.
Det bruger jeg Windows media player 10 til.

Den MPEG2-decoder du linker til, gir mig mulighed for at afspille mine Video-DVD's i Windows media player 10.
Men der er ingen lyd.
Og så er problemet ikke rigtigt løst.
Har du nogle gode ide'er om hvordan jeg får lyd på ?

:)  :)  :)
Avatar billede zoso Novice
01. marts 2012 - 16:28 #3
#2 Skyldes muligvis at programmet kun var til decoding af video.

Her er en med audio/video til decoding af MPEG2.
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/Mpeg-AudioVideo-Filter.shtml
Avatar billede eiken Nybegynder
04. marts 2012 - 04:01 #4
OK det er så anderledes, nu er der både lyd og billed men jeg kan desværre ikke gå frem eller tilbage i afspilningen.
Men det er vel godt nok til at se om brændingen af en video-dvd virker.
Takker for hjælpen, læg svar og få point.    :)  :)  :)
Avatar billede zoso Novice
04. marts 2012 - 21:25 #5
/zoso