Avatar billede webguru Nybegynder
27. februar 2012 - 20:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installation af office 2010

Hej
Har problemer med installation af office 2010.. når installationen har kørt 2 min kommer denne fejl hele tiden og hver gang jeg prøver.

Bootstrap-program til installation af Microsoft Office har fundet en fejl og afsluttes. ??

Nogen der har nogle gode råd til at løse dette ?

Hilsen Jan
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 21:14 #1
Nu ved jeg ikke hvilket styreprogram du kører og om det var grunden hos mig jeg havde samme problem med 2010 på min Win7 det hjalp først efter at jeg fjernede alle opdateringer til 2003 i kontrolpanelet i programmer og funktioner vis opdateringer.
Avatar billede webguru Nybegynder
27. februar 2012 - 21:32 #2
køre XP Pro.. skal man slette alt ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 21:39 #3
Jeg har ikke haft 2010 på XP men jeg vil sige ja hvis du kan se opdateringerne i XP du fjerner jo ikke dine personlige data og adresser men kopier alligevel dine Office Outlook data for en sikkerheds skyld.
Avatar billede webguru Nybegynder
27. februar 2012 - 22:16 #4
Andre der har gode ideer eller kender til denne fejl inden jeg går i gang med at slette ???
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 22:48 #5
Du kunne se om der er nogle af disse fix af officepakken der hjælper!
http://support.microsoft.com/fixit/
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. februar 2012 - 09:46 #7
Avatar billede webguru Nybegynder
04. marts 2012 - 21:23 #8
desværre ikke løst :-(