Avatar billede bjk87 Novice
27. februar 2012 - 19:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skærmbillede laver striber

Hej Eksperten.

Jeg har en Samsung SyncMaster 245b widescreen, som af og til begynder at lave stiber både vandret og lodret i skærmen og er i forskellige farver. Når skærmen begynder på det, kan den finde på at slukke i korte øjeblikke og derefter tænde igen. Jeg har opdateret samtlige drivere og lign. men intet har hjulpet der. Jeg har et Geforce 8600GTS og det eneste jeg har rørt ved inde på det er at sætte Gamma lidt op og slå vertical sync fra.

Hvis det er en hjælp kører jeg win 7 entp. 64-bit.

På forhånd tak.
Avatar billede bjk87 Novice
27. februar 2012 - 19:54 #1
Jeg har uploadet et billede som viser det.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/D4c68664.png

Håber i kan se det. har prøvet at uploade før men der kunne man ikke se det på billedet fra en anden computer.
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 19:58 #2
hvor har du købt den og hvor gamle er den? :)
Avatar billede bjk87 Novice
27. februar 2012 - 20:01 #3
Jeg har overtaget den fra min svoger, og mener den er købt hos noget der hedder Datagården (Kun et gæt). Men som i kan se, så kan i ikke se noget på billedet. Det skal også siges, at det hjælper at genstarte computeren.
Avatar billede kjeldsted Novice
27. februar 2012 - 20:16 #4
Det lyder som en hardware fejl i skærmen... Og kunne tyde på en udskiftning. Havde engang selv noget lignende i en MacBook Pro der skyldes en fejlproduceret skærmserie der efter et års tid begyndte på dette, hvilket krævede udskiftning.
Avatar billede bjk87 Novice
27. februar 2012 - 20:42 #5
Okay. Det kan ikke have noget med refresh rate at gøre? Den stod til 59hz og kunne sætte den til 60hz, så det prøver jeg, selvom jeg nu ikke tror det hjælper på netop dette problem.
Avatar billede bjk87 Novice
28. februar 2012 - 15:42 #6
Det har heller ikke hjulpet at sætten den op :/
Avatar billede bjk87 Novice
05. august 2012 - 13:02 #7
kjeldsted smider du et svar?
Avatar billede kjeldsted Novice
05. august 2012 - 23:31 #8
Hvad var så fejlen?