Avatar billede tida Juniormester
26. februar 2012 - 17:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med trådløst netværk / MacBook

Jeg har fornylig fået min første Mac, og opdager i den forbindelse pludselig at have problemer med min internet trådløse forbindelse. Vi har altid haft en sted mellem 3-5 pc'ere koblet på netværket, uden at det tidligere har givet problemer, men nu er den helt gal på min sprit nye MacBook Air. Det hænger helt vildt, og det er somom den hopper af og på hele tiden, jeg er ved at blive vanvittig over det. Mon nogen kan hjælpe mig?

Det skal indskydes at jeg ikke har en fis forstand på netværk, router og lignende, så venligst tag højde for dette i en evt. besvarelse. Og derudover er jeg helt grøn på Mac. :-) ja det er lidt af en udfordring, men jeg giver til gengæld gode point.
Avatar billede mikaelch Novice
05. marts 2012 - 13:49 #1
hvilken udbyder er det ikke alle har lige så stabile forbindelser

er der forskel på stedet kan andre logge på internet med samme modem type

har du prøvet på en anden computer samme modem

sider modem fast,  ikke bare lidt løst

jeg kan mac har nogle speciel indstillinger måske kan dette her hjælpe dig http://support.apple.com/kb/HT1731?viewlocale=da_DK&locale=da_DK
Avatar billede tida Juniormester
02. april 2012 - 09:01 #2
Hej - jeg lukker denne tråd, uden en løsning.