Avatar billede Teach Nybegynder
24. februar 2012 - 11:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Word på tablet

Hejsa
Nu har jeg to gange med held stillet et spørgsmål herinde og fået gode svar.

Jeg har nu bestilt en Motorola Xoom og jeg vil gerne have muligheden for at bruge den til at oprette dokumenter som jeg kan smide i dropbox, for senere at arbejde videre med på min PC.

Findes der en app der bare lige kan det jeg ønsker og hvad hedder det?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. februar 2012 - 11:55 #1
Ja der findes forskellige office apps.
Avatar billede Teach Nybegynder
24. februar 2012 - 12:29 #3
Hej Michael
Men kender du en app der kan det jeg efterlyser?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. februar 2012 - 13:44 #4
Kan hvad? Oprette dokumenter? kig på #2. Smide det i en dropbox og arbejde med dem på din PC? Der eksisterer ikke sådan en app, det må du klare manuelt ;o)
Avatar billede Teach Nybegynder
24. februar 2012 - 15:45 #5
Okay takker for link
skriv gerne som svar..
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2012 - 16:17 #6
Samler ikke på point, læg selv et svar og accepter svaret så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede Teach Nybegynder
26. februar 2012 - 17:43 #7
Avatar billede Teach Nybegynder
26. februar 2012 - 17:44 #8
Tak for hjælpen Michael