Avatar billede hansen222 Nybegynder
23. februar 2012 - 14:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få adgang til en mappe på netværket?

Hej..

Har mi lile hjemmenetværk, og på den ene computer kan jeg pludselig ikke få adgang til 2 mapper som jeg ellers plejer og kan.

Der kommer en dialogbox op hvor der står jeg ikke har de nødvende tilladelser og det ved jeg da jeg har efter som jeg har lavet fuld kontrol altså slette filer på den anden computer hvis det bliver nødvendigt.

Det er egentlig bare 3 computere som er koblet samme via en switch

Nogen der har en løsning?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
24. februar 2012 - 11:44 #1
Hvis du forventer at få hjælp herinde, skal du nok se at få lukket nogle af dine spørgsmål..

1040 Points Ude.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
25. februar 2012 - 00:05 #2
ja men kan ikke rigtig finde ud af hvor det er?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
28. februar 2012 - 11:25 #3
Hvis en bruger har efterladt et "svar" i din tråd/spørgsmål, kan du sætte et flueben ud for svaret, og trykke "Accepter svar og afgiv points" i bunden.

Hvis du ikke synes at nogle brugere har afgivet brugbart svar, kan du selv afgive et svar, og blot skrive noget i stil med "svar lukkes, grundet ingen brugbare svar", hvorefter du accepterer dit eget svar.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
31. marts 2013 - 18:12 #4
xxx