Avatar billede mybbe74 Mester
22. februar 2012 - 11:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke give point

Hej

Jeg har fået rigtig mange gode svar på min spørgsmål på eksperten.dk og tusind tak for det!

Desværre har jeg mange spørgsmål som jeg simpelthen ikke kan give point og "lukke". Flere svar har været "kommentar", hvilket jeg er klar over ikke er pointgivende. Har endda forsøgt selv at besvare og give point. Det lykkedes i få tilfælde, men langtfra i alle tilfælde!

Folk har henvendt sig til mig og brokket sig (med rette) at jeg ikke giver point... Men det er altså ikke min hensigt.

Ved ikke om jeg gør noget forkert eller der ligger en fejl på eksperten.dk

Hjælp.... :-)
22. februar 2012 - 11:48 #1
Avatar billede mybbe74 Mester
22. februar 2012 - 12:34 #2
Yes, jeg har kigget og læst.. Men som sagt, får jeg ikke mulighed for pointgivning - trods en eller flere "besvarelser"

Har pt. 330 point ude, som irriterer mig...
22. februar 2012 - 12:43 #3
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mybbe74

---
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5 ->

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

Som du jo HAR gjort i
www.eksperten.dk/spm/957865#reply_7911338

Og det kan du jo også gøre i den andre ?

---

www.eksperten.dk/spm/887100 - her skal du bare [Accpter] indlæg #1 og/eller #2 ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

---

De rigtig GAMLE / GLEMTE spørgsmål lægger du selv et indlæg som [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dite eget [svar] ...

---
Avatar billede mybbe74 Mester
22. februar 2012 - 13:11 #4
Jeg har desværre forsøgt ovenstående uden held :(
Avatar billede lordsasa Nybegynder
22. februar 2012 - 13:42 #5
Det er et smart ide og system, det med pointgivning men hvorfor går alle SÅ meget op i det? Det kan godt være at jeg har misforstået et eller andet.
22. februar 2012 - 14:01 #6
Ref #4 - hvor går det 'galt' ???

Ref #5 -> ... det er ikke et spørgsmål at 'gå op i det' men at den oprindelige spørgsmåls stiller pænt vender tilbage efter flere indlæg fra andre
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2012 - 14:08 #7
Hvad mener du med: Jeg har desværre forsøgt ovenstående uden held :(

Du er nødt til at beskrive hvad du gør og hvad der sker. Ellers kan vi jo ikke hjælpe dig......

Vi prøver lige med et enkelt af dine spørgsmål først. Prøv ar sende et "Svar" i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/749848

Bare skriv et eller andet i boksen herunder, flyt prikken til "Svar" og klik på "Opret".
Herefter accepterer du dit eget svar, som videon fra karise_larry viser.

Hvis ikke du kan gøre det på den måde, må du fortælle hvor det går galt.
Avatar billede mybbe74 Mester
22. februar 2012 - 14:51 #8
@Karise_Larry : Korrekt, jeg skal blive bedre til at svare efter flere indlæg - indrømmet.

Men jeg til dig og Vejmand, så har jeg prøvet i flere af indlæggene hvor der IKKE er givet point at svare! For derefter at give point, men uden held!!!! Og det er lige netop det som er problemet, at jeg ikke engang kan give point, når jeg selv svarer.

Håber mit problem nu er klarlagt, og tak for jeres respons indtil videre :-)
Avatar billede mybbe74 Mester
22. februar 2012 - 14:57 #9
Jeg tror muligvis jeg har fundet problemet... jeg kan ikke se alle mine indlæg!

Linket som Vejmand henviser til, har jeg besvaret og lukket, men har ikke kunnet se den på den liste som viser mig hvor jeg har deltaget eller haft mine indlæg.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2012 - 15:00 #10
Det kunne tyde på du leder efter dine åbne spørgsmål et forkert sted. Dine åbne spørgsmål er her: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mybbe74
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2012 - 15:03 #11
For at finde dine åbne spørgsmål en anden gang, skal du: Klikke på Min profil oppe til højre, og derefter på Åbne spørgsmål
Avatar billede mybbe74 Mester
22. februar 2012 - 15:18 #12
Tak Vejmand.. du har løst gåden. Tak for det :)

Svarer du tilbage, så jeg kan give DIG point? :-))
22. februar 2012 - 15:32 #13
(Som jeg også har vist i #3 ...)

PS: Du skal normalt ikke selv lægge [svar] som i #8; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---

Dog: Spørgsmål i denne kategori er pr. tradition "gratis", så i dette tilfælde [Accepter] dit eget [svar] i #8 for at 'lukke' pænt...
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2012 - 16:45 #14
Velbekomme, godt du fandt ud af det.  :-)

Som karise_larry skriver, accepter dit eget svar, da dette er et spørgsmål omkring brugen af Eksperten.dk. (Ved ikke lige hvorfor karise_larry har sendt som svar?????)