Avatar billede webguru Nybegynder
21. februar 2012 - 23:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mulig vira

Hey
Håber nogen kan hjælpe - windows laver div. fejl og lukker ned. Kan f.eks. ikke installere office da den når 50% finder en fejl og lukker.
Windows er 100% updatet.. vedlægger log fra HijackThis

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSHDLL32.EXE
C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Programmer\Intel\AMT\LMS.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe
C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
C:\Programmer\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSM32.EXE
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\WINDOWS\system32\MsiExec.exe
E:\sikkerhed\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.7227.1100\swg.dll
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O2 - BHO: LitmusBHO - {C6867EB7-8350-4856-877F-93CF8AE3DC9C} - C:\Programmer\TDC_PC_Security\NRS\iescript\baselitmus.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Programmer\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O3 - Toolbar: Browsing Protection Toolbar - {265EEE8E-3228-44D3-AEA5-F7FDF5860049} - C:\Programmer\TDC_PC_Security\NRS\iescript\baselitmus.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [picon] "C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe" -startup
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LPMailChecker] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\TDC_PC_Security\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ANT Agent] C:\Programmer\Garmin\ANT Agent\ANT Agent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Programmer\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: (no name) - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lenovo Password Manager... - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://static.garmincdn.com/gcp/ie/4.0.1.0/GarminAxControl_32.CAB
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\AMT\LMS.exe
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoxMediaDB10 - Sonic Solutions - C:\Programmer\Fælles filer\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxMediaDB10.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: SessionLauncher - Unknown owner - C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\DX9\SessionLauncher.exe (file missing)
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\SureThing Shared\stllssvr.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - Lenovo - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Protection Service - Unknown owner - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: TVT Windows Update Monitor (TVT_UpdateMonitor) - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe

--
End of file - 13280 bytes
22. februar 2012 - 07:21 #1
---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

Derefter er der en del 'oprydning' mm... Dette senere ...
Avatar billede webguru Nybegynder
22. februar 2012 - 21:33 #2
Så lykkedes det at blive færdig.. :-)

Malwarebytes Anti-Malware 1.60.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.02.22.04

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
Administrator :: LENOVO-54C2E47E [administrator]

mbam-log-2012-02-22 (20-46-29).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 238543
Tid gået: 45 minut(ter), 5 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)

****************************

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe
C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSM32.EXE
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSHDLL32.EXE
C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Programmer\Intel\AMT\LMS.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe
G:\sikkerhed\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.7227.1100\swg.dll
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O2 - BHO: LitmusBHO - {C6867EB7-8350-4856-877F-93CF8AE3DC9C} - C:\Programmer\TDC_PC_Security\NRS\iescript\baselitmus.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Programmer\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Programmer\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O3 - Toolbar: Browsing Protection Toolbar - {265EEE8E-3228-44D3-AEA5-F7FDF5860049} - C:\Programmer\TDC_PC_Security\NRS\iescript\baselitmus.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [picon] "C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe" -startup
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LPMailChecker] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\TDC_PC_Security\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ANT Agent] C:\Programmer\Garmin\ANT Agent\ANT Agent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Programmer\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: (no name) - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lenovo Password Manager... - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://static.garmincdn.com/gcp/ie/4.0.1.0/GarminAxControl_32.CAB
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\AMT\LMS.exe
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoxMediaDB10 - Sonic Solutions - C:\Programmer\Fælles filer\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxMediaDB10.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: SessionLauncher - Unknown owner - C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\DX9\SessionLauncher.exe (file missing)
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\SureThing Shared\stllssvr.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - Lenovo - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Protection Service - Unknown owner - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: TVT Windows Update Monitor (TVT_UpdateMonitor) - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe

--
End of file - 13374 bytes
22. februar 2012 - 21:43 #3
Hmmm...

Under alle omstændigheder - afinstall
* Google Toolbar
* DAEMON Tools Toolbar
* Browsing Protection Toolbar
* GoogleToolbarNotifier
* GoogleUpdate

---

Opdatér din AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKlik det der Google halløj!)

---
22. februar 2012 - 21:44 #4
Gå i Start - [Kør] - [cmd]  -> ENTER
I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V  -> ENTER
Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...

--- og/eller ---

Gå i Start > Kør > Skriv:
SFC.exe    /scannow > ENTER
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Indsæt din Windows XP CD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede webguru Nybegynder
22. februar 2012 - 23:51 #5
så skulle alt være gjort og og dyret er genstartet og klar igen.. det eneste jeg ikke kunne finde ud af var at afinstallere disse:
* Browsing Protection Toolbar
* GoogleToolbarNotifier
* GoogleUpdate
hvordan gør man det ??

og her en frisk log fra HiJackThis

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe
C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSM32.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\SSScheduler.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSHDLL32.EXE
C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
C:\Programmer\Intel\AMT\LMS.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.exe
c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\SvcGuiHlpr.exe
C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Chrome\Application\chrome.exe
G:\sikkerhed\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O2 - BHO: LitmusBHO - {C6867EB7-8350-4856-877F-93CF8AE3DC9C} - C:\Programmer\TDC_PC_Security\NRS\iescript\baselitmus.dll
O3 - Toolbar: Browsing Protection Toolbar - {265EEE8E-3228-44D3-AEA5-F7FDF5860049} - C:\Programmer\TDC_PC_Security\NRS\iescript\baselitmus.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [picon] "C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe" -startup
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Programmer\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Programmer\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LPMailChecker] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMLCHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Programmer\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [cssauth] "C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\cssauth.exe" silent
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Programmer\TDC_PC_Security\FSGUI\TNBUtil.exe" /CHECKALL /WAITFORSW
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ANT Agent] C:\Programmer\Garmin\ANT Agent\ANT Agent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Programmer\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan Plus.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_16\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: (no name) - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Lenovo Password Manager... - {F4F55DC8-0B69-4DFE-BA94-CB677B88B2A3} - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O16 - DPF: Garmin Communicator Plug-In - https://static.garmincdn.com/gcp/ie/4.0.1.0/GarminAxControl_32.CAB
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo  - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FSGKHS (F-Secure Gatekeeper Handler Starter) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon (FSDFWD) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\FWES\Program\fsdfwd.exe
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: F-Secure ORSP Client (FSORSPClient) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\TDC_PC_Security\ORSP Client\fsorsp.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Programmer\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\AMT\LMS.exe
O23 - Service: McAfee Security Scan Component Host Service (McComponentHostService) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee Security Scan\2.0.181\McCHSvc.exe
O23 - Service: Power Manager DBC Service - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\PWMDBSVC.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: RoxMediaDB10 - Sonic Solutions - C:\Programmer\Fælles filer\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxMediaDB10.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Programmer\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: SessionLauncher - Unknown owner - C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\DX9\SessionLauncher.exe (file missing)
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\SureThing Shared\stllssvr.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\programmer\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkVantage Registry Monitor Service - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\tvt_reg_monitor_svc.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: TSS Core Service (TSSCoreService) - Lenovo - C:\Programmer\Lenovo\Client Security Solution\tvttcsd.exe
O23 - Service: TVT Backup Protection Service - Unknown owner - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrpservice.exe
O23 - Service: TVT Backup Service - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\rrservice.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - c:\Programmer\Fælles filer\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: TVT Windows Update Monitor (TVT_UpdateMonitor) - Lenovo Group Limited - C:\Programmer\Lenovo\Rescue and Recovery\UpdateMonitor.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe

--
End of file - 12594 bytes
23. februar 2012 - 06:41 #6
Afinstall
* McAfee Security Scan

---

CCleaner - værktøjer - opstart - her kan du disable/fjern følgende :

WMPNSCFG
Google Update

---

Hvordan kører 'putteren' så nu ?
Avatar billede webguru Nybegynder
23. februar 2012 - 20:11 #7
så er det også udført uden problemer.. ser ud til at køre lige til jeg igen skal prøve at installere officepakken så laver den samme fejl igen :-(

Microsoft setup bootstrapper har fundet en fejl og afsluttes..

indhold fejlrapport:
code: 0xc0000005
Flags: 0x00000000
record: 0x0000000000000000
adress: 0x000000007751a590

Fejlrapporten indeholder følgende filer: b7cb_appcompat.txt

??
23. februar 2012 - 21:51 #8
Hmmm... JEG har ikke yderligere ...

Evt. andre personer i denne tråd ?
Avatar billede webguru Nybegynder
25. februar 2012 - 10:53 #9
er der ikke nogen der har en god ide til hvad der kan være galt?

Anyone ?
25. februar 2012 - 11:36 #10
Hvad med #4 ?
Avatar billede webguru Nybegynder
25. februar 2012 - 11:59 #11
#4 kørte perfekt i gennem uden problemer.. jeg kan ikke helt finde ud af om der er noget andet windows bøvl den måske kan lave ?
Avatar billede webguru Nybegynder
26. februar 2012 - 23:47 #12
jeg lukker den.. må lede videre den laver stadig bøvl :-(
Avatar billede webguru Nybegynder
26. februar 2012 - 23:49 #13
Sorry.. men 1000 tak for hjælpen alligevel - Larry
du gjorde da et godt forsøg.