Avatar billede glob Nybegynder
21. februar 2012 - 22:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg kigge efter?

Hej,,, Da jeg står for at skulle flytte og ikke har et fjernsyn der virker overvejer jeg at få mig en projektor og surround sound til at se film,tv og spille Xbox på. Men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter for at vide om det er en god projektor. og hvilke tilslutninger og kabler jeg skal bruge for at jeg både kan tilslutte surround sound og Xbox til projektoren. jeg har desværre ikke så mange penge så kan ikke bruge mere end 2500 ca. men hvis i vil må i meget gerne sende et link med et forslag til både projektor og surround sound.
på forhånd tak...
Avatar billede stefstorm Nybegynder
21. februar 2012 - 22:21 #1
Kig evt. på denne side, den kan måske hjælpe dig ;)

http://www.romabio.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2012 - 22:28 #2
det får du ikke - kør på et tv - og lev med det.
projektor koster 3-7000 kr
surround sound koster x000 kr (minimum 1500)

Hvor har du set projektor og surround sound til under 3000 kr?
Avatar billede pstidsen Novice
21. februar 2012 - 22:42 #3
OBS: Det er ikke tilladt at have to åbne spørgsmål om det samme. Luk det ene! (http://www.eksperten.dk/spm/957675).

Derudover skal du også rydde op i de andre gamle spørgsmål du har.

stefstorm: Det er en USKIK at lægge svar med det samme. I sær når du selv skriver at siden EVT. MÅSKE kan hjælpe ham. "Svar" er til løsninger og pointgivning, som der står! Det at du lægger svar kan gøre at andre der muligvis har en løsning springer spørgsmålet over.

Mht. spørgsmålet så er jeg enig med claes. Du kommer ikke langt for 2500.
Avatar billede glob Nybegynder
22. februar 2012 - 15:24 #4
hvordan er det jeg lukker det?

okay jeg må finde nogle flere penge men hvad skal jeg kigge efter? hvilke tilslutninger skal der være og sådan`?
Avatar billede pstidsen Novice
22. februar 2012 - 15:36 #5
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 18:09 #6
pærene til projekteren er pæn dyre :-) det er dem der gøre at det er dyrt at ha. (arbejder  en bio)
vi regner med at selv købe en, når vi flytter i noget større.
- http://www.kunlamper.dk/ - tog bare en model
Avatar billede glob Nybegynder
21. april 2012 - 00:31 #7
Det bliver ikke til noget alligevel... men ellers tak for hjælpen.