Avatar billede smartguy101 Juniormester
21. februar 2012 - 20:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skyde indholdsfortegnelse til side 0

Hej folkens,
Jeg ville høre, om I kunne hjælpe til, hvorledes jeg - når jeg har kørt den automatiske indholdsfortegnelse - gør således, at indholdsfortegnelsen ikke tæller med.. men at den starter fra side 2, som jo så bliver til side 1. Hvis det giver mening? :-)

Vi snakker Microsoft Word 2010
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2012 - 22:32 #1
Avatar billede smartguy101 Juniormester
21. februar 2012 - 23:08 #2
Hm, er sgu lidt blank på den der :-P Forsøger og forsøger, men den forstår ikke at starte side 1 på side 2...
22. februar 2012 - 15:16 #3
Placer markøren øverst på side 2
Tast Home for at sikre at du står øverst på siden
På båndet Sidelayout i gruppen Sideopsætning vælges: Skift->Sektionsskift, F ortløbende
På båndet Indsæt i gruppen Sidehoved og sidefod vælges: Sidetal->Formater sidetal...
Vælg: begynd med: 1
Klik Ok
Marker indholdsfortegnelsen
Tast F9
Vælg Opdater alt
Avatar billede smartguy101 Juniormester
22. februar 2012 - 20:24 #4
Super, erikjuul, fik fat i det nu :-P. Vil du "svare", så du kan få point ?
23. februar 2012 - 11:28 #5
OK!
Avatar billede friis1206 Nybegynder
25. april 2012 - 17:57 #6
Jeg spørger lige lidt videre i samme boldgade.. Sad selv og bøvlede med problemet, og fandt også dette svar perfekt..

Nu er jeg så nået dertil, hvor jeg godt kunne tænke mig at skrive 'side x af y' i min sidefod. Jeg har 12 sider i mit dokument Inkl. 2 siders indholdsfortegnelse. Jeg får min første side efter indholdsfortegnelsen til at hedde side 1 af 12, men kan ikke få den til at hedde side 1 af 10, da der jo kun er 10 sider i dokumentet, da 2 af dem er indholdsfortegnelse.
Hvordan får jeg dette ændret, således at det kun er de sidder som er brødtekst, der bliver talt med i side antallet?

Håber at det giver mening?