Avatar billede ArneFA Nybegynder
12. februar 2012 - 17:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Windows Mail som jeg vil bruge i Windows 7

Jeg har hidtil brugt Windows Mail (Windows Wista) og har nu fået en ny pc med Windows 7.

Der kan jeg åbentbart kun få Windows Live, MEN DET ØNSKER JEG IKKE!
Kan jeg ikke få Windows Mail til at køre på den nye pc (med Windows7)? Og så bare flytte alle dataer over på den nye pc fra min gamle pc?

Og hvordan gør man det!

Håber I vil hjælpe en ny bruger af en ældre årgang!

Med venlig hilsen

ArneFA
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2012 - 17:56 #1
Hmmm, hvad mener du problemet er med Windows Live Mail i forhold til den gamle Windows Mail?
Avatar billede ArneFA Nybegynder
12. februar 2012 - 18:08 #2
Det jeg mener er at jeg ikke kan finde ud af at oprette min mail adresse ( mail.dk) i mit Windows Live mail.

ArneFA
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2012 - 18:15 #3
Klik på Konti for oven, herefter på e-mail ude til venstre. Og så skulle det gerne være det samme som i den gamle Windows Mail.

Ellers må du lige forklare lidt nærmere hvor det går galt......
Avatar billede pstidsen Novice
12. februar 2012 - 18:25 #4
Hvis du gerne vil have Windows Mail så har jeg på dunkle sider af 3*X fundet: http://www.sevenforums.com/tutorials/5481-windows-mail.html
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2012 - 18:44 #5
Hmmm, hvorfor har du lukket spørgsmålet???
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 20:26 #6
Spørgsmålet er ikke lukket, da jeg sagtens kan se det?!!
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 20:27 #7
Der er brug for hjælp på dansk!! Og ikke links til engelske sites/løsninger.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2012 - 20:37 #8
Stritter >> Du vrøvler. Spørgsmålet er lukket når der er uddelt point. Og du ved jo ikke noget om hvad spørger har brug for????
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 20:43 #9
Jo, for det er min far!
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 20:45 #10
Vi har prøvet "e-mail iconet" til venstre!! Det virkede ikke...
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2012 - 20:46 #11
Link til hvordan du opsætter Windows Live Mail: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23757
Avatar billede pstidsen Novice
12. februar 2012 - 21:17 #12
Der er brug for hjælp på dansk!! Og ikke links til engelske sites/løsninger.
Ja, så kan du ikke bruge min løsning, for det kræver både at man kan Engelsk og ved hvad man har med af gøre... Følg vejmands løsning og få Windows Live Mail til at fungere.

Generelt: Det er DIG der vil have hjælp, så derfor burde du slappe lidt af med alle de udråbstegn og generelt den måde du formulerer dig på ;)
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 22:04 #13
Tak for hjælpen! (tillader mig lige at bruge et udråbstegn).
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 22:08 #14
Og det var en tak til vejmand :)

Desuden kan man jo vælge ikke at svare eller læse mit indlæg, såfremt man bliver stødt over at jeg bruger udråbstegn.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 22:29 #15
Men iøvrigt var det da godt, at vejmand slipper for en løftet pegefinger for sine 4 spørgsmåltegn (i træk);)
Avatar billede pstidsen Novice
12. februar 2012 - 22:41 #16
#15: vejmand bruger ingen udrådstegn, men spørgsmålstegn hvilket er en stor forskel...