Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
12. februar 2012 - 10:17 Der er 14 kommentarer

Pakard bell easynote TJ72 med dårlig mikrofon??

Hej.
Jeg købte for et par år siden en pakard bell bærbar, og jeg har aldrig kunne optage min stemme på den indbyggede mikrofon, eller hvis jeg satte en anden mikrofon til. Altså man kan høre en lyd bagefter, men man kan overhovedet ikke forstå det, da det kun er noget af det der kommer med og lyden går op og ned. Jeg kan heller ikke snakke over msn/skype, for mine venner kan ikke høre hvad jeg siger. Og nogen gange kommer der en hyle tone.
- jeg har også en kusine med samme computer og samme problem. Er der nogle løsninger??
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. februar 2012 - 11:15 #1
Her er lidt indstillinger for en LJ 71måske de passer?
http://gratisupload.dk/vis/673721/
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2012 - 15:10 #2
???
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
28. februar 2012 - 10:53 #3
Jeg har ikke mulighed for at se de ting som jeg skal bruge trykke på, for at ændre indstillingerne. De ting som den viser jeg skal trykke på er ikke på min computer, ellers hedder det noget andet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2012 - 16:19 #4
hvilket styresystem kører du? XP Vista Win7 eller????
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
29. februar 2012 - 09:36 #5
windows 7
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. februar 2012 - 11:30 #6
Så er det jo nok fordi du ikke ved hvor de er det jeg sendte er jo nettop lavet i Windows 7!
Du Har vel Adobe Reader??
http://gratisupload.dk/vis/674885/
Hent Adobe Reader
http://get.adobe.com/dk/reader/
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
29. februar 2012 - 18:04 #7
Jeg kan sagtens finde det, men det der "Realtek HD audio" eksistere ikke på min computer. Jeg har prøvet at downloade det, men det som om det ikke virker ;).
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. februar 2012 - 22:20 #8
Her er softwaren til dit lydkort fra P.B.
hvis det ikke kan installeres er det fordi du mangler bundkort drivere og så må du have anmærkninger i enhedshåndteringen.

http://kortlink.dk/packardbell/amqz
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
01. marts 2012 - 10:42 #9
Det kan ikke installeres, jeg kan i hvert fald ikke se det nogle steder efter jeg har genstartet min computer ??
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. marts 2012 - 11:03 #10
Så må du se efter Chipset driverne jeg er sikker på at de mangl
er! Instaler Speccy og kig under Motherboard hvilket bundkort det dreIer sig om så de kan hentes
http://www.filehippo.com/download_speccy
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
01. marts 2012 - 11:46 #11
Altså når jeg kigger under motherboard, er der tre der hedder noget med chipset ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. marts 2012 - 12:23 #12
Det er motherboardets navn jeg skal vide vi skal ind på producenten af motherboardets hjemmeside for at hente driverne.
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
01. marts 2012 - 14:45 #13
Jeg er ikke klar over hvad jeg skal kigge efter, men her er det jeg kan se under motherboard.

Motherboard
    Manufacturer    Packard Bell
    Model    SJV50TR (Socket S1G3)
    Version    0100
    Chipset Vendor    AMD
    Chipset Model    785GX
    Chipset Revision    00
    Southbridge Vendor    AMD
    Southbridge Model    SB700
    Southbridge Revision    00
    System Temperature    58 °C
        BIOS
            Brand    Phoenix Technologies LTD
            Version    V1.05
            Date    12/07/2009
        PCI Data
                Slot PCI-E
                    Slot Type    PCI-E
                    Slot Usage    Available
                    Bus Width    Unknown
                    Slot Designation    MINI PCIE0
                    Slot Number    0
                Slot PCI-E
                    Slot Type    PCI-E
                    Slot Usage    In Use
                    Bus Width    Unknown
                    Slot Designation    MINI PCIE1
                    Slot Number    1
Avatar billede RikkeBoo Nybegynder
02. marts 2012 - 13:54 #14
????