Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2012 - 13:10 Der er 4 kommentarer

Kan ikke koble på netværk.

Hej alle eksperter :0)
Jeg er en af mange herinde, som har problemer med at komme på et trådløst netværk, og lad det være sagt med det samme, jeg er ikke nogen haj til elektronik.
Det er også derfor at jeg opretter en ny tråd, for jeg forstår ikke nogle af de ting i har skrevet i flere tråde.

Derhjemme, hos familie samt venner, fungere det trådløse internet helt fint.
Men nu er jeg i Thailand med familien og der kan hverken min eller min stedfars computer komme på internettet, imens at "farfars" computer kobler direkte på hernede som den altid gør.

Jeg har prøvet at gå i CMD og skrive: ipconfig/release og efter 10 sekunder skriver jeg ipconfig/renew, men så skriver den bare: der kan ikke udføres nogen handling på trådløs netværksforbindelse, da dets medie er afbrudt.

Jeg kører windows 7 hole premium på en medicin akoya.

Håber at i kan hjælpe, på forhånd tak.

Lasse Zerahn
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2012 - 13:20 #1
Jeg elsker autocorrect!
11. februar 2012 - 13:50 #2
Kan de 'se' noget som helst trådløst ?

Har du i det hele taget aktiveret WLAN / Trådløs ? Via en [Hotkey] tast på/ved tastaturet ???
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2012 - 14:00 #3
Ja der er masser af trådløse netværk.. Men kan kun tilkoble de netværk, hvor at der er et gult udråbstegn ud foran.

Jeg har prøvet at genstarte min bærbar, og deaktiveret/aktiveret mit netværk igen. Jeg har ikke rørt mine hotkeys på tastaturet.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 12:15 #4
Opdatering..
Efter at min søster tændte min bærbar imorges, gik den også helt fint på nettet..
Så nu prøver jeg at gøre alt hvad jeg lavede på min stedfars bærbar, men der kan jeg slet ikke release ip adressen..den skriver at den ikke kan når dets medie er afbrudt..
På min egen computer igår,skrev den det først når jeg skulle lave renew'e den..

Der er Windows 7 professionel og Dell bærbar..

På forhånd tak..
Lasse zerahn