Avatar billede petert Forsker
09. februar 2012 - 15:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redigerer Word dokument på IPhone.

Hej alle
Jeg har office 2010(til min PC) og en kolega har Office 2011 til Mac (på hans Mac)
Hvis jeg sender et word som vedhæftet fil til han kan han åbne,redigerer uden problemer. Vi har nu lavet en fælles Dropbox, og det virker fint med at up,og downloade.
Men er der nogle der ved om eller hvordan man eks. vis kan tage et word dokument ned på sin Iphone rette navn,adrese. osv og sende dette til en e-mail modtager som PDF. (det med PDF) ved jeg godt.
Findes der en app der kan dette.(jeg har også problemet med at rette i en Excel fil.
MVH
Petert
Avatar billede pstidsen Novice
09. februar 2012 - 15:55 #1
Ja der er en App der hedder Pages. Det er den bedste (59 kroner).
Avatar billede petert Forsker
09. februar 2012 - 16:05 #2
Den kender jeg godt, men problemet med at åbne i Pages er at den laver om på noget af formateringen i Word, og når så det gemmes igen eks. som PDF ser det helt fokert ud.
Det skal helst kunne åbne og gemme i Word.
MVH
Petert
Avatar billede petert Forsker
08. maj 2012 - 08:33 #3
Dette er ikke aktuelt længere. derfor læg et svar så jeg kan lukke dette spm.
Tak for hjælpen
MVH
Petert
Avatar billede pstidsen Novice
08. maj 2012 - 12:25 #4
OK.