Avatar billede jdann Mester
08. februar 2012 - 10:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af mailadresser

Hej
Har et problem med at flytte mailadresser - mailsystem Outlook 2003
I mit adressekartotek har jeg en distributionsliste med en lang række klubmedlemmer, som nu skal overgives til min efterfølger i klubben.
I mit adressekartotek står disse med fed skrift som " klubmedlemmer - og markeret med MAPIPDC
Listen står inde i  midt imellem alle andre mailadresser jeg har i adressekartoteket.
Jeg er godt klar over, hvorledes jeg flytter et adressekartotek til en anden PC, men jeg ikke interesseret i også at overgive alle mine private mailadresser.
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg KUN kopierer og flytter disse klubmedlemmer via en USB nøgle.
Styresystem Windows XP.

VH

Jørgen
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
08. februar 2012 - 11:00 #1
Hmm

Den lidt besværlige måde ville være at tage en backup af alle dine kontakter..

Derefter slette alle dem du ikke vil videregive, og så tage en backup mere, som du kan give videre.

Derefter kan du indlæse den første backup igen og få alle dine kontakter tilbage. Og så evt slette klubmedlemmerne hvis ikke du skal bruge dem ..
Avatar billede jdann Mester
08. februar 2012 - 11:36 #2
Hej
Ja det kunne jo være en mulighed.
Har lige forsøgt, men her støder jeg ind i det problem at når jeg har overført hele adressekartoteket til en USB nøgle så kan jeg ikke åbne det og dermed komme til at slette - ja er er ikke så klog - sorry

VH

Jørgen
Avatar billede Wally1973 Praktikant
08. februar 2012 - 12:27 #3
Den lidt nemmere måde er at lave en ny outlook datafil, som lægges på skrivebordet og så i Outlook kopiere de ønskede adresser over i denne fil, hvorefter den kan afmonteres igen og sendes til den nye administrator.
Avatar billede jdann Mester
09. februar 2012 - 08:05 #4
Hej
Tak for hjælpen
Jeg gjorde som Wally1973 foreslog og sagen er klaret
Wally bedes lægge et svar så jeg kan give point

VH

Jørgen
Avatar billede jdann Mester
23. februar 2012 - 07:47 #5
OK - har ikke hørt fra Wally - lukker selv spørgsmålet