Avatar billede kfdavidsen Nybegynder
06. februar 2012 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Få gang i et debatforum

Hej

Jeg har siden www.bonusodds.dk . Siden har en tilhørende facebookside, jeg påtænker skal fungere som et debatforum, hvor der kan diskuteres på kryds og tværs.

Mit problem er at få siden "skudt igang". Når der kommer en del brugere til siden er min påstand at det næsten kører sig selv. Men hurdlen ligger i at få de første 50-100 aktive brugere.

Det jeg gerne vil have hjælp til er nogle gode idéer der kan "lokke" brugere til facebooksiden, og dermed få den op og køre.
Avatar billede pstidsen Novice
06. februar 2012 - 21:04 #1
Mere og tydeligere reklame for facebooksiden. Den oser ikke ligefrem af "KOM OVER PÅ FACEBOOK NU!!!". Det eneste jeg kan se er den lille iframe boks nede i højre hjørne.
Avatar billede mikaelch Novice
19. februar 2012 - 02:06 #2
altså du vil have et forum på din side og facebook siden skal bruges til få gang i forummet

skriv løs selv i forummet lav debat med flere bruger du selv opretter og få famile og venner til at oprette sig i forummet