Avatar billede kjeldsted Novice
05. februar 2012 - 15:40 Der er 1 løsning

Preview i kommentarere i guides

Det er sikkert kendt, men nu skriver jeg altså lige hér.

Men jeg har lige haft skrevet en kommentar til et guide. Grundet Ekspertens tendenser til at ødelægge ting med links, ville jeg først lige se indlægget som Preview. Derfor rækker jeg ud efter preview og trykker med musen og siden opdatere. Dog ser det ud til at jeg har ramt Offentliggør i stedet da kommentaren ikke er mærket som Preview og <textarea>et er tomt. Jeg klikker så lidt videre rundt på siden og kommer så ind på en anden guide hvor min kommentar står i bunden??? Jeg kan jo så konstatere at Preview under guides dels fjerner teksten i textarea og viser indlæget som var det et indlæg, lige meget hvilken guide man besøger.

Og for pokker da. Få dog rette de fejl med links. Det driver jo en til vanvid.
Avatar billede kjeldsted Novice
21. marts 2012 - 00:34 #1
Lukket