Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2012 - 22:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

ipod

hej :-)  hvor kan man købe ipod henne ???  til en billig pris ??

og hvad er forskellen mellem iphone og ipod  jeg kan se  og den køre ios  som iphone gøre  og kan man ringe og sms og mms på den  og hvad med med  Internet  kør den på 3 G netværk  eller kør den på WI-FI netværk ????
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2012 - 23:04 #1
ipod, mener du ikke ipad?

en iphone er en smartphone og ipod er en mp3 afspiller, hvis du mener ipad så er det en tablet som har 3g i sig, den fungerer som en bærbar, blot uden tastatur og så er der mac på den :)
Avatar billede kjeldsted Novice
03. februar 2012 - 23:05 #2
"og kan man ringe og sms og mms på den ": Ja, da. En iPod og en iPhone kan præcis de samme ting. Apple har bare valgt at sælge den ene til den dobbelte pris, selvom det kun er navnet der er til forskel..... NOOOOOT (Håber du kunne se ironien)

Jeg formoder du taler om iPod Touch (da der er temmelig stor forskel på iPod nano og iPhone ;o)

Du kan på en iPod med iOS5 sende iMessage beskeder hvis du er på et WiFi netværk. Elles er funktioner som telefon og 3G, sjovt nok, ikke tilgængeligt. Ellers ville folk nok næppe købe iPhones.

Og de kan købe alle de tænkeligt steder der kunne finde på at sælge dem. (Fona, Elgiganten, Expert, Humac, Eblehuset, www.apple.dk/store).
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2012 - 23:17 #3
okæy    hvad  koster så en fætter ????

kan ikke i komme med nogle links ??????
Avatar billede Blueeyez Mester
03. februar 2012 - 23:30 #4
#3 en trofast sælger: http://www.proshop.dk/MP3-afspiller-og-tilbehoer/Apple-iPod-touch-(aluminium)-(8-GB)-2229696.html

og så flere andre, men ikke nødvendigvis trofaste:
http://ipodtouch.dk/

husk på når jeg skriver trofaste er det fordi jeg ikke har handlet med dem og ikke nødvendigvis hørt noget godt om dem.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2012 - 23:47 #5
er der apps på ???
Avatar billede kjeldsted Novice
03. februar 2012 - 23:51 #6
#5????

Der er de standard applikationer som følger med OS'en. Resten må du selv sørge for at downloade.
Avatar billede kjeldsted Novice
03. februar 2012 - 23:53 #7
Og for 21,- mere kan du få den tilsendt lidt hurtigere samt få indgraveret dit navn, eller hvad du ellers kunne tænke dig: http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch/select
Avatar billede kjeldsted Novice
03. februar 2012 - 23:58 #8
Og hvis du skal have endnu flere muligheder for salgssteder: http://kortlink.dk/ag53
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2012 - 23:59 #9
en af mine venner på facebook skiv den her free-ipod-touch.blogspot.com/ ?????
Avatar billede kjeldsted Novice
04. februar 2012 - 00:02 #10
#9:
Jeg er begyndt på kurset, Rasmus. Men jeg er endnu ikke kommet til delen hvor vi lærer tankelæsning på længere afstande. Så kan du forklare mig på skrift hvad du vil med #9?
Avatar billede kjeldsted Novice
05. februar 2012 - 15:30 #12
(Du behøver ikke fortælle at du skriver på dansk)
Og hvis der skulle have stået fordi i sætningen og ipod-touch  forde det er det samme som en iphone så nej. iPod Touch og iPhone er ikke det samme hvis det da er det du mener. Det første jeg skrev i #2 var en joke.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 20:17 #13
#12

jeg fant lige en her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/ipod-og-mp3-afspiller/ipods-mp3/IPODMC540TO8G/ipod-touch-8gb

som jeg kan se så er det samme pris de køre alle samme  :-)
Avatar billede kjeldsted Novice
06. februar 2012 - 23:06 #14
#13
Forstår vist ikke helt hvad du mener!?
Avatar billede kimwright Nybegynder
07. februar 2012 - 14:54 #15
Forstår ikke folk bliver ved med at svare rasmus - hans viden stammer fra en anden planet (samt hans sprog) det er nytteløst at forklare ham noget.

Ipod = mp3 afspiller
iphone = Telefon

Forstå budskabet rasmus.. du kan ikke ringe fra din mp3 afpsiller -.-' og nej, der er ikke android, og ekspresso maskine i ipod..
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2012 - 15:54 #16
jeg fant lige en her

iPod touch 3G Software opdatering

250,00 DKK

iPod touch 3G Software Fejl

350,00 DKK

iPod touch 2G Software opdatering

250,00 DKK

iPod touch 2G Jailbreak (Alle software versioner)

250,00 DKK

iPod touch 3G Software Fejl

350,00 DKK

iPod touch 3G Jailbreak (Op til software 5.0.1)

250,00 DKK

iPod touch 3G Bagcover

600,00 DKK

iPod touch 3G Batteri

500,00 DKK

iPod touch 3G Glas Touch modul (Hvis kun glasset er i stykker)

500,00 DKK

iPod touch 3G Højtaler

500,00 DKK

iPod touch 3G Home knap (Funktion)

500,00 DKK

iPod touch 3G Jack stik (Høretelefon stikket)

600,00 DKK

iPod touch 3G Komplet LCD og Glas Touch modul (Hvis både glas og display er i stykker)

700,00 DKK

iPod touch 3G LCD DIsplay (Hvis det er problemer med selve displayet)

500,00 DKK

iPod touch 3G ON/OFF knap (Funktion)

500,00 DKK

iPod touch 3G Volume knap (Funktion)

500,00 DKK

iPod touch 3G Volume knap (Kun knapper)

500,00 DKK
Avatar billede kjeldsted Novice
07. februar 2012 - 21:18 #17
#15:
Nu gør du det jo selv ;)
Og så har man engang i mellem brug for et godt grin :)

Og Rasmus. For 1.316 gang (beklager underdrivelsen) så giver indlæg som #16 overhovedet ingen mening.
Avatar billede kimwright Nybegynder
08. februar 2012 - 08:13 #18
Det ser fornuftigt ud rasmus - du skal bare have 1 af hver (: så har du faktisk en ipod touch - men tror det er billigere at købe den i en butik, istedet for det der. haha,

#17 ja - du har ret :p men det er håbløst men stadig meget sjovt :p
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2012 - 17:09 #19
lukker