Avatar billede sarafrandsen17 Nybegynder
02. februar 2012 - 16:59 Der er 1 kommentar

Hjælp mig hurtigst muligt

Hej alle.

jeg skal skrive projektopgave fra på mandag, og fremlægge ugen efter. Har i et forslag til produkt? Mit overordnede emne er Udvikling og mit delemne er Udviklingen af et barn fra det bliver født til det bliver voksen. Jeg har skrevet om de forskellige faser barnet går igennem. Please hjælp mig med et produkt.
Avatar billede kjeldsted Novice
02. februar 2012 - 17:05 #1
Først og fremmest velkomme til Eksperten.

Dernæst: Forkert kategori. Job/Opgaver er betalt arbejde. Og du giver nok ikke løn ;)

Dernæst: Det var dælme et specifikt indlæg.

For det første hjælper overskrifterne "Hjælp mig" sjældent (de færreste skriver herind hvis ikke de har brug for hjælp).

Og, øh.....? Produkt? Du kunne lave en plov? Eller bygge et hus.

Ps. Nej. Jeg kan desværre ikke læse tanker. Og sådan er vi mange der har det :)