Avatar billede Jonas_Pedersen Nybegynder
30. januar 2012 - 17:16 Der er 7 kommentarer

Køb af ny Gamer Pc ( staionær )

Hey folkens (:

Står og skal bruge en ny gamer pc, da den gamle er helt død (:

Computeren skal primært bruges til at spille WoW: Cataclysm - Counter Strike - Call of Duty mm.

Har et budget på omkring 7-8000 kr. (:

Håber i kan hjælpe mig på rette vej. (:

På forhånd tak.
Avatar billede Grilledk Nybegynder
30. januar 2012 - 22:12 #1
Hva med
den leder selv efter ny gamer pc
Avatar billede Grilledk Nybegynder
30. januar 2012 - 22:12 #2
Avatar billede JannikO Praktikant
02. februar 2012 - 11:51 #3
Jeg ville slå til med det tilbud Grilledk har lagt ind.

Det er hvad du selv kunne samle en pc for = billigt!
Avatar billede Grilledk Nybegynder
02. februar 2012 - 23:11 #4
Ellers denne her hvis du smider en tus mere i til netkort dual antenna istedet for singel
Avatar billede Grilledk Nybegynder
02. februar 2012 - 23:14 #6
Ps har selv bestilt denne maskine og kan rende BF 3 I ULTRA så perfekt til gaming og dejlig lydløs hurtig levering, jeg hentede den så selv og dejlig support på chatten selv en søndag aften;)
eller pr email
Avatar billede mikaelch Novice
03. februar 2012 - 14:48 #7
denne her synes jeg ser rigtig god ud http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5335594