Avatar billede kimwright Nybegynder
30. januar 2012 - 14:18 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Konverter til Avi/mp4

Hej Eksperter.

Jeg har en masse dvd film som jeg gerne vil have konveret til avi eller mp4 så jeg kan se dem på min ipad.

Jeg har prøvet nogen forskellige programmer, men det tager noget i stil af 10 timer af konvertere en dvd :|  kan dette virkelig passe?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2012 - 14:33 #1
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 15:22 #2
Synes det bedste program til konvertering er Super (bar Google Super download)!
Avatar billede frem-ad Professor
30. januar 2012 - 15:38 #3
Jeg plejer og bruge Format factory den er simpel, gratis og meget nem og bruge
Du kan hente den her http://www.formatoz.com/
Avatar billede frem-ad Professor
30. januar 2012 - 15:41 #4
claes57 kan den konvetere, jeg kender den kun til og hente video med.
Avatar billede frem-ad Professor
03. februar 2012 - 08:41 #5
kimwright har du fået det at vide du skulle bruge
Avatar billede kimwright Nybegynder
03. februar 2012 - 08:45 #6
det har ikke rigtigt været så meget hjælp, men smid et svar så for i point for forsøget (:
Avatar billede habalap Nybegynder
03. februar 2012 - 14:23 #7
prøv handbrake
Avatar billede pstidsen Novice
03. februar 2012 - 14:56 #8
#6: Har du overhovedet prøvet nogle af forslagene? De giver dig da 100% svar.
Avatar billede frem-ad Professor
03. februar 2012 - 15:55 #9
Jeg har det ligsom pstidsen, jeg synes også de forslag opfylder det du skal. Men ja det tager noget tid og konvetere en film.
Avatar billede kimwright Nybegynder
06. februar 2012 - 22:31 #10
har aldrig efterspurgt et program - spørger faktisk bare om det skal tage så lang tid at konvertere (:
Avatar billede pstidsen Novice
07. februar 2012 - 13:05 #11
Afhænger af din internethastighed, filmens længde og hvilket program du bruger ;)