Avatar billede showbakkwn Nybegynder
30. januar 2012 - 10:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook app på hjemmeside

hej,

jeg kunne godt tænke mig at få en facebook app jeg har lavet til at blive vist på  min hjemmeside. er der nogen der ved hvordan man gør det eller om man kan gøre det?

Min logik ville sige man skulle bruge iframe?
Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
30. januar 2012 - 13:07 #1
Du skal først og fremmest bruge et website som har en SSL godkendelse. Her kan du overveje https://www.sslplads.dk/ .

Herefter er en iFrame det nemmeste. Du skal installere en FB app for at kunne lave en iFrame side, men det er relativt nemt at finde. Søg løs og brug lidt tid på at finde en som passer til dig :-)
Avatar billede showbakkwn Nybegynder
30. januar 2012 - 15:35 #2
Jeg har en app i forvejen og har et link til den men når jeg smider den ind i en <iframe></iframe> virker den ikke men det virker fint hvis jeg smider f.eks. www.tv2.dk ind i den hvis du forstår hvad jeg mener