Avatar billede MightyThor16 Nybegynder
23. januar 2012 - 20:20 Der er 5 kommentarer

PS3 Tilslutning til VGA monitor

hej har lige fået købt en ps3! jeg vil gerne tilslutte den til min pc skærm, men da den kun har vga, kan jeg så bruge den her kombination:

til video vil jeg bruge: VGA til DVI-I kabel ---> DVI-I hun til DVI-D han adaptor ---> DVI-D hun til HDMI adaptor ---> HDMI kabel.

og til lyd bruger jeg bare: 2x phono hun til 3.5mm jackstick hun Adapter.

Tror i det vil virke? Er nemlig nysgerrig, er bange for det mislykkedes. Gider hellere ikke at spilde penge på en 400 kr. + converter. Selvfølgelig kan jeg bare tilslutte den til min fladskærm, men det vil jeg ikke fordi jeg vil have sådan en spille hjørne.Håber i kan hjælpe
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. januar 2012 - 20:31 #1
Nej det kan du ikke. En HDMI forbindelse er digital og en VGA forbindelse er analog.
Du skal derfor have en digital til analog konverter (DAC), men om den findes er der helt sikkert andre der ved mere om end jeg gør.
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. januar 2012 - 20:35 #3
Jeg fandt en DAC her, men jeg ved ikke om den opfylder behovet.
Prøv evt. at kontakte firmaet.

http://kortlink.dk/av-cables/aef4
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. januar 2012 - 20:37 #4
#2
Damn. Slået med 11 sekunder!
Avatar billede MightyThor16 Nybegynder
23. januar 2012 - 20:54 #5
Well, okay. Tak guys :-)